Aquila anunță profit net record de 68 milioane lei în 2021, o creștere de 24% comparativ cu 2020

Aquila, lider de piață în domeniul serviciilor integrate de distribuție și logistică, a înregistrat un profit net de 68 milioane de lei la 31 decembrie 2021, o creștere de 24% față de 2020. Profitul net anunțat este cel mai mare de la înființarea companiei.

Aquila

Veniturile au crescut și ele cu 13%, ajungând la 1.930 milioane lei în perioada de raportare, în principal datorită creșterii organice a zonei de distribuție și a achiziționării Trigor AVD, unul dintre primii jucători de pe piața de distribuție a bunurilor de larg consum din Republica Moldova.

Evoluție pozitivă a vânzărilor

Evoluția pozitivă a vânzărilor prin canalul convenience (benzinării și magazine de proximitate) a contribuit la o creștere solidă a vânzărilor, în contextul dezvoltării mobilității în 2021, față de 2020, când au existat mai multe restricții anti-Covid-19. Rezultatele din trimestrul IV au fost cele mai ridicate din întreaga perioadă și pe fondul adaptării noastre la noile condiții din lanțul de aprovizionare generate de pandemie, completat decreșterea cererii de bunuri de larg consum în perioada sărbătorilor și relaxării restricțiilor anti-Covid 19.

În 2021 am înregistrat cele mai bune rezultate din istoria noastră și credem că strategia de a ne concentra pe extinderea rapidă pe piața de distribuție a fost cea corectă. Profitul record de 68 milioane lei dovedește faptul că Aquila s-a adaptat rapid la mediul economic incert și în schimbare din 2020 și că am reușit să valorificam aceste acțiuni în 2021. Vom continua strategia de extindere a afacerii noastre, așa cum am  anuntat atunci când am listat Aquila Bursa de Valori București și ne vom strădui să aducem mai multă valoare acționarilor noștri prin excelență operațională, achiziții cu valoare adăugată, branding și tehnologie.

2022 este un alt an provocator, cu creșteri ale costurilor prin canalul de distribuție. Acestea pot influenta rezultatul final, dar ne vom folosi experiența pentru a atenua creșterile de preț pentru clienții noștri si pentru a proteja marjele”, a declarat Cătălin Vasile, CEO Aquila.

Raportul privind rezultatele financiare

Versiunea integrală a Raportului privind rezultatele financiare pe anul 2021 ale Aquila Part Prod Com SA, împreună cu rezultate preliminarii consolidate neauditate pentru perioada încheiată la 31.12.2021, întocmite de IFRS, adoptate de UE, sunt disponibile pe site-ul companiei la adresa: https://www.aquila.ro/relatii-cu-investitorii, sectiunea Rapoarte si Prezentari, Rapoarte Financiare-T3-2021; sau pe site-ul Bursei de Valori București începând cu 28.02.2022.

Aquila

Fondată în 1994 și cu o echipă de aproximativ 3.000 de angajați, Aquila este liderul pieței de distribuție de bunuri de larg consum din România, operând cu succes și în Republica Moldova. Aquila oferă partenerilor săi soluții integrate de distribuție și logistică, prin vânzarea de produse și servicii complementare. Vânzările Grupului, potrivit situațiilor financiare combinate ale Grupului, au atins, în anul 2020, circa 1.795 milioane RON (înregistrând o creștere de 6% față de 2019), cu un profit net de 60 milioane RON. La nivelul primului semestru din 2021, Grupul a înregistrat o cifră de afaceri de 901 milioane RON și un profit net de 21 milioane RON.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos
Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *