O nouă imagine pentru Asociația Producătorilor de Salam de Sibiu

Asociația Producătorilor de Salam de Sibiu (APSS) are începând din luna martie, o nouă identitate vizuală, răspunzând, în acest fel, nevoii de a oferi consumatorilor un mesaj unic și coerent, ușor de accesat.

AgricolaSite-ul www.salamuldesibiu.ro oferă informații despre produs, ingrediente și aspecte interesante despre modalitatea de fabricare, dar și despre istoria lui, despre legislație și modalitatea de a adera la APSS. Asociația îi reunește pe cei șase producători care au dreptul, în acest moment, să fabrice Salam de Sibiu (Agricola Bacău, Aldis, H&E Reinert, Salsi SA și Scandia Sibiu, membrii fondatori, și Cris-Tim, producătorul care a aderat în luna iulie a anului trecut), scopul ei fiind menținerea Indicației Geografice Protejate, obținute anul trecut, la data de 19 februarie, precum și dezvoltarea durabilă a produsului, sprijinirea și creșterea puterii economice a producătorilor, pe plan național și internațional.

Asociația Producătorilor de Salam de Sibiu reprezintă, în primul rând, o garanție a faptului că pe masa consumatorilor va ajunge întotdeauna Salam de Sibiu de cea mai bună calitate. Ne dorim să devenim o voce puternică și suntem mândri să ducem mai departe un produs cu o vechime de peste 100 de ani, de la o generație la generație.”, a declarat Carmen Gavrilescu, președinte al Asociației și marketing manager al Agricola Bacău.

Asociația Producătorilor de Salam de Sibiu este o structură susținută de președinții celor șase companii membre, iar conducerea este reprezentată prin Carmen Gavrilescu, în calitate de președinte și de Sorin Minea, președinte al Angst, în calitate de vicepreședinte. Asocierea se realizează prin completarea unei cereri și prin parcurgerea procedurii, conform legislației în vigoare, condițiile de a deveni membru APSS fiind deținerea unei fabrici, realizarea produsului conform caietului de sarcini și apartenența la arealul geografic format din județele Bacău, Brașov, Călărași, Covasna, Ilfov, Prahova, Sibiu și din Municipiul București.

Un produs cu o istorie de peste 100 de ani

Producția Salamului de Sibiu a început concomitent în două zone diferite ale României – Mediaș și arealul Văii Prahovei (Sinaia), datorită dezvoltării agricole din aceste regiuni, a condițiilor climatice și a producătorilor care s-au specializat în realizarea acestui sortiment. Pentru că producția depindea de temperaturile scăzute din timpul uscării și maturării, acest produs a devenit cunoscut și comercializat sub numele de „Salam de iarnă”, câștigând într-un timp foarte scurt aprecierea celor mai selecte gusturi.

Atunci când popularitatea sa a crescut, exportul prin vama Sibiu și ștampila folosită în acest scop au făcut ca majoritatea comenzilor să conțină mențiunea Salam din Vama Sibiu, la scurt timp devenind cunoscut publicului larg ca „Salam de Sibiu”.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,057 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » O nouă imagine pentru Asociația Producătorilor de Salam de Sibiu
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: