Asociația Sută la Sută Românesc a lansat “Gustă cu atenție. Bucură-te de moment”, un program educațional dedicat adolescenților, susținut de Mondelēz International

Asociația Sută la Sută Românesc a lansat, în parteneriat cu 5 licee din București, programul dedicat mâncatului conștient, cu intenție și cu atenție, sub numele “Gustă cu atenție. Bucură-te de moment”. Programul educațional este desfășurat în colaborare cu Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor – ANPC și este susținut de compania Mondelēz International, lider pe piața globală a gustărilor.

Asociația Sută la Sută Românesc

Tendințele identificate la nivel global, conform raportului anual State of Snacking™, arată că tot mai mulți tineri preferă gustările în locul meselor consistente, fiind, de asemenea, preocupați de controlul porțiilor.

Obiectivul principal al programului “Gustă cu atenție. Bucură-te de moment” este îmbunătățirea modului în care tinerii iau gustările, ajutând la construirea unei relații mai sănătoase cu mâncarea.

”Acest program vine ca o completare a acțiunilor pe care ANPC le-a dezvoltat și implementat în ultima perioadă. Ca mamă, îmi doresc ca cei doi copii să învețe într-un mod cât mai atractiv și cât mai corect despre alimentația echilibrată și despre cum pot lua gustări în mod conștient. Pe lângă workshop-ul dedicat citirii corecte a etichetelor produselor, mă voi alătura elevilor de liceu și  voi ține jurnalul de mâncat conștient”, a declarat Valentina Veronica Mitran-Piticu, Vicepreședinte ANPC.

Un program educațional adresat, cu precădere, claselor a X-a și a XI-a

”Am conturat acest program educațional adresat, cu precădere, claselor a X-a și a XI-a. Credem că prin acest program, putem să le arătăm tinerilor cum să dezvolte obiceiuri alimentare sănătoase, să mănânce conștient, răspunzând nu doar la întrebarea: ce mănânc, dar și la întrebările cum și de ce mănânc și, de asemenea, să fie atenți la citirea etichetelor când aleg o gustare”, a declarat Lidia Feher, Project Lead al proiectului.

Conținutul adresat elevilor este dezvoltat în parteneriat cu Dr. Laura Davidescu, medic specialist cu competențe în Nutriție și consilier Metabolic Balance: “Adolescenții adesea încearcă să-și controleze frustrările prin mâncare, de cele mai multe ori nefiind atenți la ce și cât consumă. Cred că e momentul ca ei să descopere ce înseamnă o gustare nutritivă, cum să ia o gustare și să apeleze la <ceva bun> în cunoștință de cauză. Mi-ar plăcea ca în urma acestei campanii mulți dintre ei să devină consumatori avizați, ba chiar să-și descopere o latură gourmet.”

Programului i s-a alăturat și Cosmin Natanticu, un actor remarcabil, care îi va mobiliza pe adolescenți cu optimismul său recunoscut. Cosmin Natanticu a decis să își aducă toate calitățile în sprijinul campaniei „Gustă cu atenție. Bucură-te de moment” pentru a atrage atenția asupra mâncatului conștient și a necesității de informare și educare a tinerilor.

Pe site-ul și pe paginile de social media ale proiectului, vor fi publicate o serie de sfaturi ale storyteller-ului creativ Anca Ghinea, iar strategistul Florentina Baloș, ambasador al campaniei, a inițiat un jurnal al gustărilor care să îi inspire pe tineri să își construiască momente…cu gust.

Mecanism

În cadrul programului, elevii alături de diriginții și directorii celor 5 licee au participat la workshop-uri și la întâlniri online susținute de dr. Laura Davidescu, de Florentina Baloș și de Cosmin Natanticu, care le-au explicat elevilor importanța gustărilor, și de psihologul Iulia Avădănii care a vorbit despre emoțiile care stau la bază atunci când alegem gustările. Pentru a completa informațiile cu rol educațional, reprezentanții ANPC vor susține un workshop cu elevii despre etichetele produselor, rolul acestora și cum se pot interpreta principalele informații înscrise pe ambalaje.

La finalul programului, va avea loc o competiție cu 50 de premii (câte 10 pentru fiecare liceu participant), în cadrul căreia elevii vor fi invitați să creeze, individual, un tablou vizual, pornind de la mesajele cheie ale campaniei. De asemenea, 10 dintre participanții în program vor învăța de la Mădălina Preda, Consultant în organizare și planificare, cum să își țină un jurnal personal, prin tehnica „bullet journalling”, care îi va ajuta în dezvoltarea lor personală și vor beneficia de sesiuni de mentorship din partea angajaților companiei Mondelēz International.

“Gustă cu atenție. Bucură-te de moment”

Programul “Gustă cu atenție. Bucură-te de moment” se derulează în perioada decembrie 2020 – iunie 2021, este gândit strict din perspectivă educațională și nu are în vedere promovarea vreunui brand sau a unei categorii anume de produse, fiind un program educativ despre obiceiul de a lua gustări.

Asociația Sută la Sută Românesc

Asociația Sută la Sută Românesc sprijină valorile și cultura românească și recunoaște rolul tinerilor în acea societate complet dezirabilă. Asociația Sută la Sută Românesc are convingerea că este important ca tinerii să fie expuși în mod consecvent la conținut educațional de înaltă calitate, conturat cu grijă și respect față de tânăra generație, considerând în același timp că această convingere creează responsabilitate și angajament. În acest context, își propune să dezvolte și să creeze proiecte impactante și relevante pentru tânăra generație.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

O dată pe zi, de luni și până vineri, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings este un ecosistem care are rolul de a programa întâlniri de business virtuale sau fizice între furnizorii de servicii pentru retail și comercianți.

Înregistrare gratuită

2Performant

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *