Asociația Berarii României lansează campania Berea. Pe bune

Asociația Berarii României, vocea comună a industriei locale de bere, continuă campania de celebrare a berii, cu o nouă etapă #BerePeBune și cu mesajul Împreună demontăm miturile despre bere. Berea ne aduce înapoi nu numai experiențele grozave alături de cei dragi, ci și beneficii extraordinare pentru un stil de viață echilibrat, pentru alintarea simțurilor, în circumstanțe sociale dintre cele mai plăcute.

berarii româniei

Campania își propune să demonteze, pe un ton relaxat, amuzant și prietenos, preconcepțiile despre bere. Deși trăim într-o societate modernă în care fiecare afirmație poate fi susținută de profesioniști avizați cu date științifice, suntem în continuare influențați de opinia populară și de miturile cu privire la alimentele pe care le consumăm. De aceea, spunem clar și răspicat că berea este foarte potrivită unui stil de viață echilibrat atâta vreme cât este consumată moderat. Este alegerea perfectă pentru momentele de relaxare alături de prieteni sau de familie, acasă sau la terasă, la mare sau la munte, la petreceri selecte, concerte sau evenimente sportive.”, spune Julia Leferman, director general asociația Berarii României.

Ambasadorii campaniei

Mesajul Berarilor României câștigă credibilitate și consistență prin ambasadorii campaniei: Cori Grămescu, Radu Vâlcan, Nicolai Tand, Lavinia Ioana și somelierul de bere Virgil Dumitrașcu care ne arată că berea poate face parte din rutina săptămânală chiar și a celor mai exigenți specialiști în sport, nutriție și stil de viață sănătos.

Pentru că este una dintre băuturile disponibile în cele mai multe sortimente, satisface gusturi dintre cele mai diferite: de la berea blondă, cea mai populară printre iubitorii de bere, până la berea neagră, roșie, arămie, specialitățile de tip Ale, Pale Ale, IPA, Stout, bere pasteurizată sau nepasteurizată, filtrată sau nefiltrată, mixuri de bere sau beri aromatizate, variante cu conținut scăzut de alcool sau fără alcool.

Grație versatilității ei, berea merge perfect alături de orice fel de preparat culinar, fie că este bazat pe carne roșie, pește sau fructe de mare, brânzeturi rafinate sau ouă, legume și salate, ciocolată neagră sau un desert din fructe de pădure.

Consumată cu moderație, berea susține un stil de viață echilibrat

Conform Centrului de Studii despre Bere, Sanatate si Nutritie, consumată cu moderație, berea susține un stil de viață echilibrat, nu îngrașă și poate avea efecte benefice asupra sănătății! Un pahar de bere cu 5% alcool conține același număr de calorii precum o cantitate similară de suc de portocale, o banană de dimensiune medie sau un pahar de lapte.

În plus, berea este un produs 100% natural. Ingredientele care intră în compoziția ei – 90% apă, orz, hamei și drojdie – sunt de cea mai bună calitate, provenind în cea mai mare parte din agricultura locală.

Chiar dacă consumată în cea mai mare parte de bărbați, berea este o băutură aleasă din ce în ce mai des și de către femei. Categoria și-a îmbunătățit semnificativ reputația printre românce în ultimii ani, în mare parte și datorită variantelor cu conținut scăzut de alcool, a mixurilor de bere sau a berilor cu arome, segmente aflate într-o tendință de creștere și pe piața locală.

Asociația Berarii României

De 17 ani, Asociația Berarii României reprezintă vocea comună a industriei locale de bere. Obiectivele sale sunt să sprijine dezvoltarea unui sector durabil, să promoveze un mediu competițional transparent, să asigure un tratament egal și corect în fața instituțiilor de reglementare și să educe consumatorii de bere cu privire la beneficiile și consumul responsabil de bere. Din 2008, Asociația Berarii României a devenit parte a marii familii a producătorilor de bere europeni, aderând la organizația Berarii Europei, fondată în 1958 la Bruxelles.

Membrii săi actuali sunt importanți producători de bere din România: BERGENBIER SA, HEINEKEN România SA, UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD, URSUS BREWERIES și MARTENS, alături de microberăria CLINICA DE BERE. Împreună, cei șase producători furnizează 85% din cantitatea de bere consumată în România. Totodată, din Asociație fac parte și reprezentanți ai producătorilor de materii prime: SOUFFLET MALT ROMANIA și  ASOCIAȚIA PRODUCĂTORILOR DE HAMEI DIN ROMÂNIA.

Industria berii pune un accent deosebit pe managementul sustenabilității, în sensul eficientizării consumului de apă și de energie în producţia de bere sau în reducerea amprentei de CO2. De asemenea, este sectorul economiei cu cea mai mare pondere de ambalaje reutilizabile puse în circulație voluntar.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *