Bergenbier a lansat o serie de ambalaje în ediție specială

Începând din luna februarie, Bergenbier a lansat o serie de ambalaje în ediție specială care surprind cele mai importante momente ale prieteniei adevărate. Consumatorii vor găsi pe fiecare ambalaj răspunsul la întrebarea “Tu pentru cine cinstești un Bergenbier azi?”, alături de mesaje care laudă gesturile frumoase dintre prieteni.

sa-mi-urmez-visul-CMYK(cutie)Textele se regăsesc pe ambalajele dozelor de aluminiu și pe sticlele PET, iar campania va fi susținută prin spoturi TV, execuții outdoor, proiecte radio, în mediul online și prin PR. Spotul TV dramatizează câteva întâmplări în care prietenia se dovedește încă o dată a fi cel mai frumos sentiment al oamenilor.

Bergenbier este marca prietenilor și a întregii lumi pe care au construit-o între ei. Ca niște prieteni adevărați, închinăm această bere în cinstea lor și le mulțumim pentru că ne fac mai buni.”, a declarat Mihai Bonca, director marketing Bergenbier S.A.

Noile ambalaje pot fi găsite la raft începând cu luna martie. Campania se va desfășura la nivel național în lunile martie și aprilie.

 

 

 În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,839 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Bergenbier a lansat o serie de ambalaje în ediție specială
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: