Bergenbier are o nouă imagine. Schimbarea face parte dintr-un proiect de modernizare a brandului pe termen mediu și lung

Începând cu acest an, Bergenbier are o nouă imagine, mai modernă și adaptată trendurilor curente de design. Muntele a fost sursa de inspirație pentru această nouă imagine, care vine să completeze calitatea Bergenbier, atât de apreciată de iubitorii de bere. Rebrandingul este un proces esențial, continuu, de anticipare a tendințelor și de adaptare a mărcii pentru a rămâne un brand cu valori bine înrădăcinate, confirmate și de calitatea produsului. Noua imagine face parte dintr-un proiect de modernizare a brandului pe termen mediu și lung și vine natural după trei ani de creșteri semnificative, atât în volum cât și în valoare, cu atât mai mult cu cât 2020 a fost anul în care brandul a înregistrat o creștere de două cifre. Obiectivul companiei este ca până în anul 2025 Bergenbier să devină berea numarul 1 în România.

Bergenbier

Noua imagine Bergenbier glorifică simbolul muntelui, cel care a inspirat gustul răcoritor al berii. Pentru că muntele, ca și momentul în care bei un Bergenbier, aduce răcorirea atât la nivel fizic, cât și emoțional, reconectându-te astfel mai ușor cu bucuria din fiecare zi. Prin noua identitate vizuală, Bergenbier dezvăluie o nouă perspectivă asupra vieții, într-un mod autentic, prietenos.

“2021 este anul în care spunem o poveste simplă, al cărei succes se bazează pe două elemente: emoție și consecvență. Noul Bergenbier înseamnă aceeași bere de calitate, alături de noi oportunități. Avem o imagine nouă, iar singurul lucru care a rămas la fel este calitatea berii Bergenbier, reconfirmată cu experții și consumatorii.”, a declarat Mihai Voicu, Director General al Bergenbier SA.

Ce a stat la baza schimbării imaginii Bergenbier?

În procesul de modernizare a brandului s-a pornit de la înțelegerea dorințelor și nevoilor consumatorilor, printr-o sondare atentă a opiniei iubitorilor de bere, cu sprijinul partenerilor specializați în cercetarea pieței. Cel ce alege Bergenbier este consumatorul tipic de bere, un adult cu multe responsabilități, ce jonglează cu roluri multiple, încercând să facă față tuturor provocarilor.

Bergenbier este un brand ce oferă iubitorilor de bere mai multe opțiuni de răcorire oriunde și oricând, satisfăcând astfel gusturi diferite: celebra bere blondă lager, bere fără alcool și mixuri de bere cu suc de fructe, cu și fără alcool. Noua identitate a Bergenbier a vizat toate aceste sortimente, în dorința de a consolida imaginea unui brand umbrelă, modern, aliniat preferințelor consumatorilor.

„Suntem în plin proces de lansare și ne bucură faptul că partenerii și consumatorii noștri sunt încântați de noua identitate vizuală, care se evidențiază pe rafturile magazinelor, pentru întreaga gamă Bergenbier.”, a adaugat Ramona Radu, Marketing Director, Bergenbier SA.

Echipa

Noua identitate vizuală a fost dezvoltată în România de echipa Bergenbier, împreună cu una dintre cele mai cunoscute agenții britanice de branding, cu reputație recunoscută în domeniu, Taxi Studio. Campania de comunicare locală a fost rezultatul colaborarii cu agențiile Cohn & Jansen și The Public Advisors.

Pe lângă un spot TV, care rulează deja pe principalele stații și o campanie online originală, noua imagine Bergenbier va fi lansată oficial de Viorel Dragu (Vio), stand-up comedian, o personalitate autentică, înconjurată mereu deopotrivă de mulți prieteni și familie.

Bergenbier, din 1995

Berea Bergenbier s-a născut în România, în anul 1995 și deține unul dintre cele mai longevive și mai populare sloganuri din istoria publicității din România “PRIETENII STIU DE CE!”. Cu o notorietate de peste 95% în rândul consumatorilor, Bergenbier este recunoscută pentru susținerea pe care a oferit-o de-a lungul timpului iubitorilor fotbalului și pentru acțiunile de respnsabilitate socială din ultimii trei ani, ca parte din platforma de CSR “Răcorim România”, prin care au fost plantați peste 150.000 de copaci în zone reprezentative din România.

Comparativ cu cifrele raportate la finalul anului 2019, piața de bere a înregistrat în anul 2020 o evoluție de 0,5% în volum, mai exact a ajuns la 16,75 milioane de hectolitri. Restricțiile de circulație, anularea evenimentelor și suspendarea activității din sectorul HORECA, unul dintre cele mai importante canale de distribuție, au avut un impact major, dar au fost compensate de retailul modern și de magazinele de proximitate din comerțul tradițional.

Mai mult decât atât, au existat schimbări și în ceea ce privește preferințele cu privire la tipul de ambalaj. În pandemie preferința pentru ambalajele de unică folosință a crescut, cea mai mare dinamică de creștere fiind în zona dozelor și a sticlei nereturnabile. Din persectiva segmentelor de bere consumată, berea Premium a înregistrat cea mai mare creștere, cu doua cifre vs. 2019, compensând piederile din segmentele de Core și Value.

Bergenbier S.A.

Bergenbier S.A. este unul dintre cei mai activi producători de bere de pe piaţa românească, activând în România din anul 1994. Compania operează în prezent o unitate de producţie la Ploieşti, iar echipa numără aproximativ 650 de angajaţi. Bergenbier S.A. face parte din grupul Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, unul dintre cei mai mari producători de bere din lume.

Portofoliul companiei cuprinde mărcile locale: Bergenbier – cu sortimentele Bere blondă, Bere blondă fără Alcool, Fresh Lemon și Fresh Grapefruit – şi Noroc precum şi mărcile internaţionale produse local: Staropramen Lager și Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Löwenbräu. Alături de acestea, Bergenbier S.A. importă și distribuie în exclusivitate specialitățile pragheze Staropramen Dark și Granat, berile de abație belgiene Leffe și Hoegaarden, cea mai iubită bere mexicană – Corona și berea albă nefiltrată Frazinskaner.

Molson Coors

De peste două secole, Molson Coors produce unele dintre cele mai îndrăgite și emblematice mărci de bere realizate vreodată: Coors Light, Miller Lite, Molson Canadian, Carling , Staropramen, Coors Banquet, Blue Moon Belgian White, Saint Archer Gold, Leinenkugel’s Summer Shandy, Creemore Springs și multe altele. Molson Coors Beverage Company este o companie cotată la bursă care operează prin Molson Coors America de Nord și Molson Coors Europe și este tranzacționată la New York și la bursa canadiană (TAP).


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

O dată pe zi, de luni și până vineri, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings este un ecosistem care are rolul de a programa întâlniri de business virtuale sau fizice între furnizorii de servicii pentru retail și comercianți.

Înregistrare gratuită

2Performant

Un comentariu la „Bergenbier are o nouă imagine. Schimbarea face parte dintr-un proiect de modernizare a brandului pe termen mediu și lung”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *