Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company își completează portofoliul premium cu o bere în stil mediteranean, care invită consumatorii să descopere stilul de viață madrilen, El alma de Madrid, așa cum spune și sloganul. Madrí Excepcional este un lager urban, cu o abordare fusion pe piața berii, un mix echilibrat între elementele tradiționale și cele noi.
„Lansarea Madrí Excepcional este un pas important pentru Bergenbier S.A. și vine într-un moment de inflexiune pentru segmentul premium, unde vedem o tranziție tot mai evidentă a consumatorilor spre beri premium accesibile. România este una dintre piețele dinamice ale Europei Centrale și de Est, iar noi suntem unul dintre cei mai activi producători de bere din România, în materie de lansări. Madrí Excepcional este un pas important în creșterea categoriei, noul brand fiind un lager modern și urban, ce rupe tiparele tradiționale din segment. În plus, pentru partenerii noștri, noua marcă oferă o oportunitate excepțională de creștere și am încredere că va fi primită cu mare entuziasm atât de consumatori, cât și de clienți”, a punctat Mihai Voicu, General Manager Bergenbier S.A.
Noua bere Madrí Excepcional
Identitatea vizuală Madrí Excepcional este strâns legată de Madrid – culoarea roșie, reprezentativă pentru steagul Spaniei, precum și figura Chulapo de pe etichetă, ce reflectă o grupare din Madridul secolului al XIX-lea, caracterizată printr-un stil vestimentar sofisticat, o atitudine îndrăzneață și un mod de gândire inovator.
„Suntem bucuroși să ne completăm portofoliul cu o bere atât de diferită și plină de personalitate, așa cum este Madrí Excepcional. Prin toate execuțiile brandului vom invita consumatorii să trăiască în adevăratul stil spaniol, pentru că Madrí încapsulează spiritul inovator și se adresează consumatorilor care vor să iasă din tiparele berilor premium de pe piață. Vom avea o comunicare integrată, campanii neconvenționale, vom fi prezenți la cele mai importante evenimente urbane din România, unde promitem că experiențele vor fi excepționale! ”, a completat Victor Teioșanu, Marketing Director Bergenbier S.A.
Madrí Excepcional a fost lansată în Regatul Unit în 2020, unde a cunoscut un succes uriaș, devenind în 2023 al doilea cel mai vândut brand de lager draught (la draft) în segmentul de beri internaționale ca volum de vânzări. La scurt timp după apariția sa pe piață, marca a câștigat două premii prestigioase: aur la International Beer Challenge (IBC) în 2021 și argint la World Beer Awards în același an.
În România, Madrí Excepcional este disponibilă pe piață în sticlă de 330 ml, sticlă de 500 ml, doză de aluminiu de 500 ml, draft în locațiile partenere, precum și în pachete promo de 5+1.
Bergenbier S.A.
Parte a grupului Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier S.A. a fost fondată în 1994, iar cea mai importantă marcă din portofoliul său, Bergenbier, a fost lansată un an mai târziu. Astăzi, Bergenbier S.A. este în top trei companii producătoare de bere din România, având o fabrică modernă la Ploieşti şi o reţea performantă de distribuţie naţională. Bergenbier S.A. acordă o atenție sporită impactului pe care îl are în comunitate și asupra mediului. Portofoliul companiei cuprinde mărci care acoperă toate segmentele pieţei.
Pe lângă berile produse la Ploiești – Bergenbier, Caraiman, Madrí Excepcional, Fresh, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu – compania importă și distribuie în exclusivitate specialitățile pragheze Staropramen Dark, berile de abație belgiene Leffe și Hoegaarden, berea americană Miller Genuine Draft, cea mai iubită bere mexicană, Corona, precum și berea albă germană nefiltrată Frazinskaner. De asemenea, compania are în portofoliu și variantele 0.0% alcool pentru Stella Artois și Staropramen.
Molson Coors
De peste două secole, Molson Coors fabrică băuturi care aduc oamenii împreună pentru a se bucura de toate momentele vieții. De la Coors Light, Miller Lite, Molson Canadian, Carling și Staropramen la Coors Banquet, Blue Moon Belgian White, Saint Archer Gold, Leinenkugel’s Summer Shandy, Creemore Springs și multe altele, Molson Coors produce unele dintre cele mai îndrăgite și emblematice mărci de bere realizate vreodată.
În timp ce istoria companiei este înrădăcinată în bere, Molson Coors oferă un portofoliu modern care se extinde dincolo de industria berii cu cocktail-uri carbonatate, cafea, vin, kombucha, cidru și multe altele. Molson Coors Beverage Company este o companie cotată la bursă, care operează prin Molson Coors America de Nord și Molson Coors Europe și este tranzacționată la New York și la bursa canadiană (TAP). Angajamentul companiei de a ridica standardele industriei și de a lăsa o amprentă pozitivă asupra angajaților, consumatorilor, comunităților și mediului se reflectă în Our Beer Print și în obiectivele de sustenabilitate 2025.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Înregistrare
