Câteva cifre după campania Caravana Bergenbier EU SUNT 12

Campania Caravana Bergenbier EU SUNT 12 a ajuns la peste 200.000 de români, în cele 27 de orașe vizitate în țară și pe litoral, pe un traseu de aproximativ 5.000 de km.

Bergenbier EU SUNT 12Camioanele Bergenbier au oferit experiențe deosebite românilor, care au savurat noul Bergenbier 0,33L cu capac Twist off la -5⁰C în barul de gheață, au trăit experiența realității virtuale direct în camion și s-au bucurat de activitățile pregătite în cadrul Caravanei.

Întreaga experiență Bergenbier de a Răcori România a prins formă vara aceasta prin intermediul Caravanei Bergenbier EU SUNT 12. Ne-am inspirat din cele mai răcoroase locuri din natură pentru a oferi aceeași senzație de răcorire cu ajutorul un proces de producție special: berea Bergenbier este maturată la rece, filtrată la rece și are CO2 din fermentație naturală. Astfel, răcoarea muntelui e mai aproape de noi și ne putem bucura de tot ce are mai bun de oferit natura”, declară Gabriela Lupaș-Țicu, Director de Marketing Bergenbier S.A.

Caravana EU SUNT 12 a pornit pe 9 iunie 2017 din KM0 al Răcoririi – Ploiești – și a străbătut întreaga țară, pe un traseu de peste 5.000 de km, oprindu-se prin 27 de orașe din țară timp de o lună și jumătate. Punctul final a fost Litoralul, unde Caravana s-a oprit pe plaja Venus-Saturn pentru a-i răcori pe românii prezenți la malul mării.

Bergenbier a oferit în Caravana EU SUNT 12 experiențe de răcorire unice în țară, iar oamenii au putut asista la un spectaculos show multimedia în cel mai cool bar din gheață reală și au savurat la – 5 ⁰C noul Bergenbier 0,33L cu capac Twist off.

Peste 5.000 de oameni au experimentat o altfel de răcorire prin intermediul realității virtuale, iar cei care au venit în Caravană au jucat fotbal pe un teren gonflabil, întâmpinați de Bogdan Stelea, Gabi Balint și Miță de la Bere Gratis.

Bergenbier S.A. este unul dintre cei mai activi producători de bere de pe piaţa românească, activând în România din anul 1994. Compania operează în prezent o unitate de producţie la Ploieşti, iar echipa numără aproximativ 700 de angajaţi. Compania face parte din grupul Molson Coors Brewing Company, al treilea mare producător de bere din lume.

Portofoliul companiei cuprinde mărcile locale: Bergenbier – cu sortimentele Bere blondă, Bere blondă fără Alcool, ALE, Fresh Lemon și Fresh Grapefruit – şi Noroc  precum şi mărcile internaţionale produse local: Staropramen, Stella Artois, Beck’s, Löwenbräu. Alături de acestea, compania importă specialităţile belgiene Leffe şi Hoegaarden, precum și berea mexicană numărul 1 în lume, Corona.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,980 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Câteva cifre după campania Caravana Bergenbier EU SUNT 12
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: