Bergenbier lansează, în premieră în România, FRESH 0.0, cel mai nou mix de suc de fructe cu bere 0.0% alcool

Bergenbier S.A. – a Molson Coors Beverage Company – lansează, în premieră în România, FRESH 0.0, cel mai nou mix de suc de fructe cu bere 0.0% alcool, disponibil în două sortimente inedite: cu suc de măr și pară și cu suc de zmeură și afine.

bergenbier

FRESH 0.0

FRESH 0.0 este mixul de bere delicios care îți oferă libertatea de a te bucura oricând, în orice moment al zilei, de gustul răcoritor de bere și suc de fructe, datorită conținutului de 0.0% alcool. Fie că ești la terasă sau în parc cu prietenii, ori vrei să iei o pauză de la lucru, cu FRESH 0.0 rămâi activ și savurezi totodată o băutură revigorantă, fără conservanți și fără coloranți artificiali.

“Vara 2021 ne aduce prima dintr-o serie de lansări de produse noi pe care Bergenbier S.A le pregătește. Odată cu brandul FRESH 0.0, ne diversificăm portofoliul de produse “mai mult decât bere” și pregătim astfel terenul pentru lansarea, în perioada următoare, a unor alte inovații. Mixurile de bere și berile aromatizate au în ultimii ani o tendință de creștere, în condițiile în care se observă o preferință mai mare a consumatorilor pentru acest segment.”, a declarat Mihai Voicu, Director General al Bergenbier S.A.

Optimism 100% răcoritor – o bucurie deschide o alta

Lansarea brandului FRESH 0.0 va beneficia de o campanie de comunicare integrată, sub conceptul „Optimism 100% răcoritor – o bucurie deschide o alta”. O bucurie, oricât de mică, îți îmbunățățește starea de spirit și duce la o reacție în lanț de emoții pozitive. Savurând FRESH 0.0, ai parte de gustul răcoritor de bere cu 0.0% alcool, dar și de aroma delicioasă de suc de fructe, în orice moment al zilei –  la birou, la terasă sau înainte ora de sport – și continui să te bucuri de activitățile planificate pentru restul zilei, fie de o altă ieșire cu prietenii, fie de ora de yoga sau de o tură cu bicicleta. Cu FRESH 0.0, o bucurie deschide o alta!

bergenbier“Lansarea brandului FRESH 0.0 în categoria de mixuri de bere fără alcool și suc de fructe vine în întâmpinarea preferințelor consumatorilor care, în ultimii ani, au manifestat un interes crescut pentru acest tip de băutură. FRESH 0.0 reflectă dorința oamenilor de a face alegeri care să le permită să rămână activi, oferindu-le libertatea de a se lăsa purtați de la o bucurie la alta”, a declarat Ramona Radu, Marketing Director, Bergenbier S.A.

Campania de lansare include un spot TV ce aduce cu el bucuria verii și un optimism 100% răcoritor, o campanie inovativă în mediul digital și o serie de evenimente prin intermediul cărora produsul va fi adus cât mai aproape de consumatori. Disponibil în ambalaje de sticlă de 330 ml sau doză de 500 ml, FRESH 0.0 conține 0.0% alcool și 25 kcal/100 ml.

Bergenbier S.A.

Parte a grupului Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier S.A. a fost fondată în 1994, iar cea mai importantă marcă din portofoliul său, Bergenbier, a fost lansată un an mai târziu. Astăzi, Bergenbier S.A. este în top trei companii producătoare de bere din România, având o fabrică modernă la Ploieşti şi o reţea performantă de distribuţie naţională.  Prin fiecare lucru pe care îl facem, încântăm băutorii de bere din România. De aceea, Bergenbier S.A. acordă o atenție sporită impactului pe care îl are în comunitate și asupra mediului.

Fiecare bere produsă lasă o urmă, iar aceasta ajută compania să creeze un viitor sustenabil. Portofoliul companiei cuprinde mărci care acoperă toate segmentele pieţei. Pe lângă berile produse la Ploiești – Bergenbier, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu– compania importă și distribuie în exclusivitate specialitățile pragheze Staropramen Dark și Granat, berile de abație belgiene Leffe și Hoegaarden, berea americană Miller Genuine Draft, cea mai iubită bere mexicană, Corona, precum și berea albă germană nefiltrată Frazinskaner.

Molson Coors

De peste două secole, Molson Coors fabrică băuturi care aduc oamenii împreună pentru a se bucura de toate momentele vieții. De la Coors Light, Miller Lite, Molson Canadian, Carling și Staropramen la Coors Banquet, Blue Moon Belgian White, Saint Archer Gold, Leinenkugel’s Summer Shandy, Creemore Springs și multe altele, Molson Coors produce unele dintre cele mai îndrăgite și emblematice mărci de bere realizate vreodată. În timp ce istoria companiei este înrădăcinată în bere, Molson Coors oferă un portofoliu modern care se extinde dincolo de industria berii cu cocktail-uri carbonatate, cafea, vin, kombucha, cidru și multe altele.

Molson Coors Beverage Company este o companie cotată la bursă care operează prin Molson Coors America de Nord și Molson Coors Europe și este tranzacționată la New York și la bursa canadiană (TAP). Angajamentul companiei de a ridica standardele industriei și de a lăsa o amprentă pozitivă asupra angajaților noștri, consumatorilor, comunităților și mediului se reflectă în Our Beer Print și în obiectivele noastre de sustenabilitate 2025.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *