Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, își consolidează angajamentul față de responsabilitatea socială și moderația în consumul de alcool și lansează proiectul #TraiesteResponsabil. Campania este una digitală și își propune să încurajeze consumatorii să adopte un stil de viață echilibrat și conștient, promovând moderația și alegerile sănătoase în toate aspectele vieții.
Alături de Petronela Rotar, scriitor și psiholog, #TraiesteResponsabil deschide o discuție sinceră despre emoții și consumul excesiv, despre primele semne ale acestuia și cât de importantă este moderația. Campania s-a concretizat printr-un proiect editorial în cadrul podcastului Fain & Simplu, moderat de Mihai Morar, unde Petronela a atins teme legate de autocontrol, educație emoțională și psihologică.
„Berea este un liant social și un motiv de sărbătoare atunci când este consumată cu moderație sau când optăm pentru variante fără alcool. Prin acest proiect dorim să continuăm discuția legată de alcool și responsabilitate, uitându-ne spre legătura dintre emoții și excese, în toate aspectele vieții. An de an încercăm să deschidem dialoguri ce au ca temă moderația și prin #TraiesteResponsabil vrem să promovăm un stil de viață echilibrat, care să le ofere consumatorilor noștri un control mai bun asupra alegerilor”, a punctat Monica Constantin, Legal & Corporate Affairs Director.
Consumul responsabil – un pilon în strategia companiei
Consumul responsabil este un pilon important în strategia producătorului de bere, iar de-a lungul anilor Bergenbier S.A. și-a dezvoltat portofoliul de produse non-alcoolice, ajungând la nouă sortimente. Campania #TraiesteResponsabil este disponibilă în mediul online, pe paginile oficiale de social media Bergenbier S.A., cât și pe canalul de Youtube Fain & Simplu.
„Mi se pare foarte important că purtăm o astfel de discuție, despre responsabilitate, emoții, excese și legătura dintre toate acestea și consumul de alcool – astfel de campanii aduc multă conștientizare și informare în rândul celor care poate că nu și-au pus niciodată astfel problema. Salut inițiativa Bergenbier S.A”, a precizat Petronela Rotar.
Direcția de responsabilitate a Bergenbier S.A. cuprinde trei piloni importanți: oamenii, mediul și consumul responsabil de alcool – evidentiați în cadrul platformei prieteniresponsabili.ro.
Bergenbier S.A.
Parte a grupului Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier S.A. a fost fondată în 1994, iar cea mai importantă marcă din portofoliul său, Bergenbier, a fost lansată un an mai tarziu. Astăzi, Bergenbier S.A. este în top trei companii producătoare de bere din România, având o fabrică modernă la Ploiești și o rețea performantă de distribuție națională. Bergenbier S.A. acordă o atenție sporită impactului pe care îl are în comunitate și asupra mediului. Portofoliul companiei cuprinde mărci care acoperă toate segmentele pieţei.
Pe lângă berile produse la Ploiești – Bergenbier, Caraiman, Fresh, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu – compania importă și distribuie în exclusivitate specialitățile pragheze Staropramen Dark, berile de abație belgiene Leffe și Hoegaarden, berea americană Miller Genuine Draft, cea mai iubită bere mexicană, Corona, precum și berea albă germană nefiltrată Frazinskaner. De asemenea, compania are din 2023 în portofoliu și variantele 0.0% alcool pentru Stella Artois și Staropramen.
Molson Coors
De peste două secole, Molson Coors fabrică băuturi care aduc oamenii împreună pentru a se bucura de toate momentele vieții. De la Coors Light, Miller Lite, Molson Canadian, Carling și Staropramen la Coors Banquet, Blue Moon Belgian White, Saint Archer Gold, Leinenkugel’s Summer Shandy, Creemore Springs și multe altele, Molson Coors produce unele dintre cele mai îndrăgite și emblematice mărci de bere realizate vreodată.
În timp ce istoria companiei este înrădăcinată în bere, Molson Coors oferă un portofoliu modern care se extinde dincolo de industria berii cu cocktail-uri carbonatate, cafea, vin, kombucha, cidru și multe altele. Molson Coors Beverage Company este o companie cotată la bursă, care operează prin Molson Coors America de Nord și Molson Coors Europe și este tranzacționată la New York și la bursa canadiană (TAP). Angajamentul companiei de a ridica standardele industriei și de a lăsa o amprentă pozitivă asupra angajaților, consumatorilor, comunităților și mediului se reflectă în Our Beer Print și în obiectivele de sustenabilitate 2025.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Înregistrare
