Bianca Presada este noul Trade Marketing Director al Coca-Cola HBC Romania

Bianca Presada a preluat, din martie 2022, rolul de Trade Marketing Director în cadrul Coca-Cola HBC România, devenind, astfel, membră în echipa de Senior Management a companiei.

coca-cola

Bianca Presada

Bianca s-a alăturat companiei Coca-Cola HBC România în 2015, în rolul de intern în departamentul de marketing și, de-a lungul anilor, a activat în diferite funcții: Trade Marketing Coordinator, Brand Marketing Coordinator Non-Carbonated Drinks, Brand Marketing Coordinator My Coke, Sparkling Shopper Marketing Manager si Portfolio Integration Manager. Împreună cu echipa sa, Bianca a coordonat lansarea a 18 SKU-uri noi, în 6 categorii diferite, printre care și lansarea brandului FUZETEA pe piața românească, iar în materie de campanii, a fost implicată în realizarea unor proiecte de succes care subliniază ocazii de consum, precum Coke Meals & Screentime, Fanta Snacking, Schweppes Mixability, cât și în campanii care integrează pasiuni (muzică, jocuri și fotbal).

Am acceptat cu mult entuziasm această nouă provocare profesională și sunt convinsă că împreună cu echipa departamentului de trade marketing vom continua să dezvoltăm proiecte de succes, adaptate contextului și standardelor pieței locale. Coca-Cola HBC România este compania unde, pe parcursul ultimilor 7 ani, am avut șansa să mă dezvolt constant și mă bucur că pot susține, cu și mai multă energie și pasiune, strategia de dezvoltare a brandurilor noastre, precum și inovația, alături de partenerii din retail.” – Bianca Presada, Trade Marketing Director, Coca-Cola HBC România.

Bianca este o persoană agilă, cu un rol cheie în echipa noastră. Vine mereu cu o perspectivă nouă și reușește să inspire. În ultimii ani, a dat dovadă de o foarte bună înțelegere a businessului și a pieței, construind proiecte complexe. Aduce întotdeauna o perspectivă inovativă, este energică și optimistă. Bianca lucrează foarte bine în echipă și  este un coach dedicat, preocupată de potențialul echipei sale. Sunt convins că vom continua să dezvoltăm proiecte excepționale împreună”– Jovan Radosavljevic, General Manager, Coca-Cola HBC România.

Bianca Presada este absolventă a Universității Transilvania din Brașov și a unui masterat în Managementul Proiectelor la SNSPA București.

Coca-Cola HBC România

Coca-Cola HBC este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai companiei Coca-Cola, având în 2019 vânzări de peste 2,2 miliarde de unități. Compania activează într-o zonă geografică extinsă, are operațiuni în 29 de țări, deservind 715 milioane de oameni. Coca-Cola HBC oferă o gamă largă de băuturi răcoritoare, printre care băuturi carbogazoase, sucuri, apă, energizante, ceaiuri și cafea. Coca-Cola HBC promovează o dezvoltare durabilă, generând valoare pentru afacerea sa și pentru comunitățile în care este prezentă. În acest sens, compania oferă băuturi răcoritoare care satisfac nevoile diverse ale consumatorilor, încurajând în același timp un mediu de lucru deschis și desfășurându-și activitatea într-un mod responsabil, astfel încât să protejeze mediul înconjurător, contribuind la dezvoltarea socio-economică a comunităților locale.

Conform studiului ”Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România”, realizat pe baza datelor financiare din 2020, prezența acestui sistem pe piața locală generează o valoare adăugată de 434 milioane de euro, echivalentul a 0,20% din PIB-ul României.

În România, Coca-Cola HBC a fost desemnată cea mai sustenabilă companie pe plan local, pentru al șaselea an consecutiv (2016 – 2021), conform Romania CSR Index / Romania CST Index, studiu realizat de agenția de consultanță independentă The Azores. Coca-Cola HBC România este liderul industriei de băuturi.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

exporetail2022

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *