Birra Moretti crede că adevăratele bucurii apar atunci când încetinim ritmul și savurăm momentele petrecute împreună. Așa a prins viață Live Moretti, o platformă de comunicare care aduce în prim-plan o serie de evenimente ce aduc laolaltă oameni, povești și experiențe savurate fără grabă, în stil autentic italian. Întregul concept s-a născut ca un răspuns la agitația cotidiană, la pauzele tot mai rare și la conexiunile pasagere din viața de zi cu zi.
Primul eveniment din serie, Sapori di Amalfi, a fost gândit ca un atelier de gătit ce a încurajat prezența și apropierea între participanți, transformând timpul petrecut împreună într-o experiență memorabilă. Inițiativa a pornit firesc din misiunea brandului Birra Moretti®, care își propune să fie un catalizator al clipelor care contează cu adevărat: atunci când o bere bună se împletește cu râsete, povești și amintiri, iar tu te bucuri de o masă savuroasă împărțită cu cei dragi
Evenimentul a fost moderat în întregime de Roxana Blenche, iar cei 24 de participanți au avut ocazia de a găti un preparat italian (antipasti, fel principal sau desert) în una din cele 3 echipe coordonate de Roxana Blenche, Cătălin Rizea și Cosânzenele. Totuși, evenimentul nu și-a propus să fie o competiție, celebrând mai degrabă superputerea gătitului de a ne ajuta să fim mai prezenți și conectați.
La finalul evenimentului, Chefii și echipele lor s-au așezat la masă împreună și au ciocnit o Birra Moretti® Sale di Mare, produsul vedetă.
Sapori di Amalfi este primul dintr-o serie de evenimente marca Birra Moretti® sub conceptul de Live Moretti, o filosofie de viață care îndeamnă consumatorii să trăiască mai mult, să savureze plăcerile simple ale vieții și să se bucure de conexiunile reale prilejuite adesea de o discuție la un pahar de bere și o gustare bună.
Evenimentul a avut și o componentă puternică de promovare digitală, susținută de un calendar de acțiuni înainte, în timpul și după eveniment. Printre acestea s-au numărat un DOOH interactiv, modalități inedite de livrare a pachetelor de PR, precum și o serie de postări și Instagram stories publicate atât pe canalele proprii, cât și pe cele ale influencerilor.
Acestea din urmă au avut, printre altele, rolul de a invita comunitatea să împărtășească propriile momente Live Moretti. În plus, o pagină dedicată pe site va reuni toate informațiile despre cele trei evenimente – le puteți descoperi aici.
Sub umbrela ”Live Moretti” vor mai exista în viitor două activări puternic ancorate în rolul brandului Birra Moretti®, care își propun, de asemenea, să aducă un strop din stilul de viață italian în România, în timp ce facilitează interacțiunea consumatorilor cu brandul într-un mod relevant.
„Ne-am dorit ca Sapori di Amalfi să aducă o pauză autentică în ritmul alert al vieții de zi cu zi. Birra Moretti® nu este doar o bere de calitate, ci și motivul pentru care te așezi la masă alături de prieteni, pentru a împărtăși povești și a crea amintiri care rămân. Prin filosofia Live Moretti invităm consumatorii să redescopere savoarea plăcerilor simple, trăite cu autenticitate.” (Cristina Radu, Marketing Director Heineken).
HEINEKEN
HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Recunoscut pentru brandul Heineken®, grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale și locale. La nivel mondial, suntem prezenți în peste 70 de țări, iar cei peste 80.000 de colegi aduc la viață valorile companiei noastre: Pasiunea pentru consumatori și clienți, curajul de a visa și de a fi pionieri, grija pentru oameni și planetă, Bucuria de a trăi.
În România, oferim un portofoliu divers de mărci de bere și cidru, majoritatea fiind produse în cele trei fabrici locale din Craiova, Ungheni și Miercurea Ciuc. Angajamentul nostru față de piața locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci și prin acțiunile noastre: avem 1.000 de angajați în România, ne aprovizionăm de la furnizori locali cu peste 88% din ingrediente și suntem dedicați agendei noastre de sustenabilitate, ’Brew a Better World 2030’. HEINEKEN sustine consumul responsabil și investeste activ în educație, transparență și alternative cu zero alcool.
Birra Moretti Sale di Mare
Birra Moretti Sale di Mare este produsă cu pasiune și cu ingrediente de cea mai înaltă calitate. Adusă de pe coasta Italiei, sarea de mare asigură împreună cu malțul și hameiul un gust echilibrat și distinctiv, cu note subtile de citrice și pin. Este o bere de culoare mierii, ușor tulbure, specific berilor nefiltrate, cu 4.8% vol. alcool.
Profilul de gust al Birra Moretti Sale di Mare completează perfect unele dintre cele mai bune preparate cu fructe de mare, inspirate de coasta Italiei. Îmbină arta berii cu bucătăria italiană și creează o experiență completă de care să te bucuri împreună cu familia și prietenii.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail