OREO este biscuitul preferat de întreaga lume, savurat de familii şi prieteni în peste 100 de ţări din lume. Una din cele 12 mărci „de un miliard de dolari” ale Kraft Foods, OREO este cel mai vândut biscuit al secolului XXI cu venituri anuale de peste $1,5 miliarde la nivel global. OREO aniversează 100 de ani pe 6 martie 2012.
Ritualul OREO „răsuceşti, lingi crema şi înmoaie în lapte” a devenit modul aparte de a consuma acest biscuit simbol pentru multe culturi diferite din întreaga lume. Comunitatea OREO de pe Facebook numără peste 23 milioane de fani OREO pe întreg globul, reprezentând 200 de ţări şi zeci de limbi diferite. OREO se numără în top cinci al paginilor de brand de pe Facebook din lume.
În onoarea acestei aniversări celor 100 de ani de existenţă, biscuitul preferat de întreaga lume Oreo şi-a propus să readucă spiritul copilăriei celebrând copilul din interiorul fiecăruia dintre noi.
Momentul este unul foarte potrivit deoarece Raportul Global privind Spiritul Copilăriei , publicat recent, a arătat că majoritatea părinţilor intervievaţi din 20 de ţări, inclusiv România, consideră că generaţiile de copii din ziua de azi cresc mai repede decât cele anterioare. Copiii ar trebui să aibă mai mult timp pentru a fi „doar copii”. Raportul a mai arătat că părinţii din întreaga lume tânjesc după acea voie bună care îi caracteriza când erau copii.
Pe adresa Oreo.com/birthday şi pe pagina de Facebook a biscuiţilor OREO, fanii pot împărtăşi cum şi-au eliberat copilul din interior postând o fotografie, o poveste sau un clip în OREO Moments Gallery.
„Million Moments Meter” (contorul celor un milion de momente) va urmări înscrierile, câte un moment pe rând, astfel încât fanii să poată vedea ce fac alţii din întreaga lume. Oamenii au început deja să împărtăşească momente, cum ar fi un tată şi fiica sa care împart un biscuit OREO cu lapte în faţa camerei web.
Festivităţile derulate în mai multe ţări din lume vor fi filmate, fotografiate şi postate în timp real pe pagina de Facebook a OREO pentru fanii din peste 200 de ţări.
„Sărbătorirea celor 100 de ani Oreo reprezintă, de fapt, celebrarea a 100 de ani de momente autentice de bucurie şi apropiere pe care părinţii din toată lumea le-au împărtăşit cu copiii lor prin magia unică a ritualului Oreo <<Răsuceşte, Gustă crema, Înmoaie în lapte>>”, spune Svetlana Macrinici, Brand Coordinator Biscuiţi, Kraft Foods România.
