Biscuiții Oreo încearcă să stabilească un record pe Facebook

Divizia de biscuiţi Oreo aparţinând Kraft Foods încearcă să devină primul brand care intră în Cartea Recordurilor Guinness, titlu obţinut pe Facebook, în urma celui mai mare număr de „like”-uri înregistrat într-o perioadă de 24 de ore.

Încercarea stabilirii recordului mondial va începe astăzi, 15 februarie, la ora 14 GMT în Marea Britanie şi ora 9 EST în SUA, comunitatea de 16 milioane de fani ai Oreo dispunând de o perioadă de 24 de ore pentru a da „like” unui post special creat de către celebrul brand de biscuiţi.

Regulile Guinness World Records stipulează că fanii Oreo vor trebui să atingă cel puţin 45.000 de „like”-uri pentru a câştiga titlul şi a deveni marca de biscuiţi cea mai iubită din lume. Dacă va fi o campanie de succes, va deveni primul brand de biscuiţi care va deţine un titlu în Cartea Recordurilor Guinness.

Biscuiţii Oreo au fost lansaţi în Marea Britanie în cadrul lanţului de magazine Sainsbury’s în mai 2008. În urma unei perioade de probă încununate de succes, brandul a fost lansat la nivel naţional, fiind acum una dintre mărcile-cheie pe care Kraft se bazează pentru a-şi spori volumul de vânzări din Marea Britanie.

Kraft Foods şi-a întărit poziţia pe piaţa din Marea Britanie prin preluarea în februarie anul trecut a producătorului de dulciuri Cadbury pentru suma de 11,5 miliarde de lire sterline. În urmă cu o săptămână, Kraft Foods a anunţat o scădere de 23,8% până la 540 milioane de de dolari (336 milioane lire sterline) al venitului net obţinut în al patrulea trimestru al anului 2010, dar preconizează o creştere puternică pe piaţa Marii Britanii, destinată Cadbury.

Sursa: marketingmagazine.co.uk

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *