Biscuiții sunt percepuți de români ca o variantă ieftină a deserturilor

În anul 2011, performanțele pe piața de biscuiți au fost rezultatul efectelor negative ale economiei românești. Măsurile de austeritate impuse și scăderea puterii de cumpărare au condus la o schimbare în preferințele consumatorilor de la produsele de ciocolată scumpe, la biscuți, care sunt percepuți ca o variantă ieftină a produselor de tip snack sau a deserturilor.


Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,956 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Biscuiții sunt percepuți de români ca o variantă ieftină a deserturilor
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: