Bonduelle continuă campania „Școala Altfel. Masa Altfel”, un proiect educativ prin care se promovează consumul de legume și obiceiurile de hrană sănătoase în rândul copiilor

Bonduelle România continuă și anul acesta campania „Școala Altfel. Masa Altfel”, un proiect educativ prin care se promovează consumul de legume și obiceiurile de hrană sănătoase în rândul copiilor.

bonduelle

Astfel, peste 500 de elevi din învățământul preșcolar și primar ce studiază în cadrul a trei școli gimnaziale din județele Giurgiu și Ialomița, au primit, din partea Bonduelle România, materiale educaționale, dar și mascote și jucării – toate având rolul de a-i familiariza pe cei mici cu importanța alimentației corecte, pentru o creștere armonioasă.

Este pentru prima dată când acțiunea se desfășoară exclusiv în acest format, de la distanță, atelierele creative care au consacrat proiectul fiind, încă din 2015, un moment mult-așteptat de către copii și profesori deopotrivă.

„Bonduelle își ghidează activitatea după standarde de excelență și pune în prim-plan dorința de a crește calitatea vieții oamenilor și, în special, a copiilor. Așa a prins contur „Școala Altfel. Masa Altfel”, proiect care s-a bucurat timp de 6 ediții de un real succes în rândul elevilor. Cum contextul sanitar nu ne-a mai permis organizarea atelierelor ca în anii trecuți, ne-am gândit la ce am putea face astfel încât cei mici să afle, în continuare, mai multe despre legume și despre beneficiile acestora. Astfel, a venit ideea de a trimite kit-uri educaționale către câteva școli din țară, atelierele fiind susținute local de către cadrele didactice, extinzând astfel campania la nivel național. Prin intermediul materialelor interactive primite, copiii au aflat mai multe despre legume şi modurile gustoase şi sănătoase în care acestea pot fi preparate”, declară Diana Bibina, Social Media Specialist, persoană responsabilă pentru implementare acestui proiect.

Elevii clasei I au fost foarte încântați de jucăriile primite, dar și de cărticelele Aventurierii de grădină. Au citit cu interes aventurile legumelor, din grădină până la supermarket și de acolo la copii. Jucăriile primite au devenit prietenii care îi asistă la lecții și le veghează somnul,a declarat unul dintre cadrele didactice ale unei școli din Giurgiu, participante în proiect.

De la momentul lansării „Școala Altfel. Masa Altfel”, peste 5.500 de elevi ai claselor I – IV din școlile din București au primit vizita echipei Bonduelle și au putut afla mai multe despre legume, beneficiile acestora și felul în care pot fi ele puse în valoare, fie că este vorba de rețete savuroase sau veritabile opere de artă.

Bonduelle România

Pentru Bonduelle, acesta este momentul revoluției vegetale, un moment esențial crucial în fața provocărilor uriașe cu care planeta se confruntă.

Deoarece în curând vor fi nouă miliarde de oameni ce vor avea nevoie de hrană, produsele vegetale devin rapid un element cheie pentru bunăstarea generațiilor viitoare, atât în ceea ce privește cantitățile care urmează să fie produse, cât și modul în care sunt produse.

Bonduelle crede cu tărie că există un model pentru societatea noastră, unul care susține atât natura și bunăstarea planetei, cât și sănătatea oamenilor, de aceea misiunea noastră este de a inspira tranziția către un regim alimentar pe bază de plante.

În acest moment, produsele pe bază de plante sunt de neegalat atunci când vine vorba de conservarea resurselor planetei noastre: apă, atmosferă, energie.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

O dată pe zi, de luni și până vineri, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings este un ecosistem care are rolul de a programa întâlniri de business virtuale sau fizice între furnizorii de servicii pentru retail și comercianți.

Înregistrare gratuită

2Performant

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *