Bonduelle România lansează pe piață Bonduelle Vapeur, o gamă de legume congelate, deja pregătite la aburi (P)

Bonduelle România îşi diversifică categoria de produse congelate, lansând oficial azi, 18 februarie 2015, Bonduelle Vapeur, o gamă nouă de legume congelate, pregătite după un proces special: gătite la aburi și imediat congelate. Gama cuprinde deocamdată patru tipuri de legume mono: fasole verde păstăi, fasole galbenă păstăi, broccoli și mazăre boabe.

3D BroccoliDatorită procedeului unic, legumele își păstrează gustul, proprietățile nutriționale şi culoarea. “Aducem o serie de inovații în categorie, legumele păstrând tot ceea ce este mai bun, datorită procedeului unic Bonduelle. Ce înseamnă? Că legumele noastre au fost culese, pregătite la aburi și congelate în câteva ore pe parcursul unei zile. Pregătite astfel, este dovedit științific faptul că legumele pregătite la aburi au mai multă vitamina C decât cele congelate. În plus, oferim un ambalaj atractiv, un procedeu exclusiv Bonduelle, o calitate percepută în farfurie, produse cu o textură crocantă, plăcută și un preț competitiv de vânzare, comparativ cu legumele congelate standard. Dorim să ne diferențiem de competitori și să răspundem așteptărilor consumatorilor noștri.”, a declarat Monica Roșu, Marketing Manager Bonduelle Balkans.

Legumele Bonduelle Vapeur au înlocuit treptat produsele standard care sunt în sortimentele mazăre verde boabe dulce, fasole verde fină, broccoli, fasole galbenă fină. În toamna acestui an, urmează să dezvolte gama cu amestecuri noi de legume din aceeași gamă, Bonduelle Vapeur.

Publicul țintă vizat de lansarea Bonduelle Vapeur este reprezentat de femeile între 22- 55 de ani, din mediul urban, cu venituri medii și peste medie, cărora le place să gătească și știu că sănătatea este gustoasă. Secundar, se adresează copiilor cu vârste între 7 -15 ani.

Campania de lansare Bonduelle Vapeur a început în toamna anului trecut, prin sponsorizarea show-ului TV Masterchef, având ca obiectiv principal creșterea notorietății gamei Vapeur și de asemenea dorința de a oferi inspirație culinară.

Începând din luna februarie 2015, Bonduelle demarează o campanie intensivă de comunicare, folosind un mix de canale: online (Facebook, Google, aplicație interactivă), TV –  spotul nou va rula pe 10 stații, PR – print & eveniment de presă. Promovarea se va face și în centrele de fitness, în clădirile de birouri, pe autobuzele din București, în interiorul metroului București, vor fi organizate sesiuni de degustare în magazine.

Este disponibilă şi aplicația online Răsfață la aburi legumele Bonduelle care îi invită pe consumatori să se joace, să intre în universul SPA al legumelor răsfățate și să găsească temperatura și umiditatea potrivite pentru ca cele patru personaje să sară în ambalaj. Premiile oferite: vouchere pentru 2 persoane la SPA, produse de SPA pentru acasă.

Grupul Bonduelle îşi comercializeazâ produsele în 100 de țări sub o varietate de mărci, prin diferite canale de distribuţie şi în toate tehnologiile: conserve, congelate, pasteurizate, uscate şi proaspete/gata de utilizare. În România, compania Bonduelle este prezentă de la şfârşitul anilor ’90.

 În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,883 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Lansari produse » Bonduelle România lansează pe piață Bonduelle Vapeur, o gamă de legume congelate, deja pregătite la aburi (P)

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: