BrandTailors a finalizat programul de rebranding pentru Kandia

BrandTailors – companie de strategie şi design de brand – a finalizat programul de rebranding pentru Kandia. Concret, Kandia are o nouă identitate de brand şi un nou ambalaj ce va consolida notorietatea brand-ului pe piaţa produselor de ciocolată din România şi îi va redefini valoarea.

Construită pe principiul valorilor statutare ale Kandia – tradiţie seculară, autenticitate, calitate fără compromisuri – identitatea vizuală dezvoltată de BrandTailors repoziţionează brand-ul drept singular în industria românească a ciocolatei, eliminând şi devansând clişeele atribuite în mod recurent categoriei.

Astfel, noua indentitate a Kandia scoate în evidenţă unica particularitate a cărei importanţă este definitorie pentru piaţa produselor de ciocolată – puritatea şi abundenţa ingredientului de bază, cacaoa, şi plăcerea atribuită gustului acestuia – unificând, totodată, prezenţa brand-ului pe toate sub-categoriile în care îşi face remarcată prezenţa.

„Contrar tendinţelor actuale de nereliefare corespunzătoare a beneficiilor produselor de ciocolată de pe piaţa din România, impactul noii identităţi vizuale a Kandia este decisiv, prin introducerea unei abordări diferenţiatoare în materie de design de ambalaj în categorie – culorile tari şi formele fluide devin seducătoare pentru consumatori fără să trădeze, însă, realitatea grăitoare, finală, a beneficiului produselor”, a afirmat Melania Moisi, Group Creative Director BrandTailors.

„Proiectul Kandia este purtătorul unei valori emoţionale deosebite pentru BrandTailors. Crescut „din faşă”, încă din 2004, a beneficiat, cu sprijinul companiei noastre, de un avânt considerabil atât în piaţă cât şi în inimile consumatorilor, astfel încât să îi urmeze, cu certitudine, o ascensiune fulminantă şi care să confirme, definitiv, caracterul „evergreen” şi notorietatea neegalată a Kandia, de peste 120 de ani pe piaţa produselor de ciocolată din România. Convingerea aceasta porneşte, simplu, de la faptul că, pentru a înţelege şi desăvârşi valoarea brand-urilor create pentru un client de renume, o companie de branding nu trebuie doar să aibă, cunoască şi aprecieze valoarea proprie. Ea trebuie să fie valoarea în sine,”  a adăugat şi Andreea Florea Brand Strategy Coordinator BrandTailors.

Membrii echipei BrandTailors care au contribuit la dezvoltarea acestui proiect sunt: Andreea Florea – consultanţă de brand, Ovidiu Pop – design de identitate vizuală, Melania Moisi – design de ambalaj, Alina Crangă şi Cristina Ionescu – management de proiect, Mihai Părpălea – retuşare imagine şi pregătire de tipar.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,866 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » BrandTailors a finalizat programul de rebranding pentru Kandia
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: