Kraft Foods va lansa in curand un produs premium de cafea instant sub marca sa Kenco, care va merge cap-la-cap cu brandul Via Ready Brew, apartinand Starbucks.
Lansarea Kenco Millicano vine pe fondul deciziei luate de Starbucks la inceputul acesti luni de a inchide parteneriatul de 12 ani de distributie la nivel mondial de catre Kraft Foods, a cafelei prajite si macinate apartinand Starbucks.
Programata pentru lansarea in Marea Britanie anul viitor, cafeaua Millicano va fi comercializata intr-un tub argintiu pentru a o scoate in evidenta la raft si pentru a sugera pozitionarea de premium brand. Este de asteptat sa fie achizitionat de marii distribuitori.
Lansarea pe piata a noului brand va fi susţinută de un push de marketing de mare anvergura, care ar putea include si o campanie TV.
Se presupune ca JWT, agentia care se ocupa de contul de publicitate Kenco, lucreaza implicit si la lansarea brandului Millicano, comunicarea bazandu-se pe doua caracteristici importante ale cafelei instant Millicano: este „bine macinata” si este un produs din „bob integral solubil”.
Starbucks si-a lansat cafeaua instant Via in Marea Britanie, in martie. A fost initial comercializat exclusiv prin magazinele Starbucks. Cu toate acestea, in timpul verii, marca a inceput sa fie livrata marilor supermarketuri.
Kraft Foods nu a facut niciun comentariu pana la aceasta ora.
Sursa: MarketingMagazine
