Brandul de cafea instant de la Kraft Foods pe punctul de a fi preluat de Starbucks Via

Kraft Foods va lansa in curand un produs premium de cafea instant sub marca sa Kenco, care va merge cap-la-cap cu brandul Via Ready Brew, apartinand Starbucks.

Lansarea Kenco Millicano vine pe fondul deciziei luate de Starbucks la inceputul acesti luni de a inchide parteneriatul de 12 ani de distributie la nivel mondial de catre Kraft Foods, a cafelei prajite si macinate apartinand Starbucks.

Programata pentru lansarea in Marea Britanie anul viitor, cafeaua Millicano va fi comercializata intr-un tub argintiu pentru a o scoate in evidenta la raft si pentru a sugera pozitionarea de premium brand. Este de asteptat sa fie achizitionat de marii distribuitori.

Lansarea pe piata a noului brand va fi susţinută de un push de marketing de mare anvergura, care ar putea include si o campanie TV.

Se presupune ca JWT, agentia care se ocupa de contul de publicitate Kenco, lucreaza implicit si la lansarea brandului Millicano, comunicarea bazandu-se pe doua caracteristici importante ale cafelei instant Millicano: este „bine macinata” si este un produs din „bob integral solubil”.

Starbucks si-a lansat cafeaua instant Via in Marea Britanie, in martie. A fost initial comercializat exclusiv prin magazinele Starbucks. Cu toate acestea, in timpul verii, marca a inceput sa fie livrata marilor supermarketuri.

Kraft Foods nu a facut niciun comentariu pana la aceasta ora.

Sursa: MarketingMagazine

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,914 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Brandul de cafea instant de la Kraft Foods pe punctul de a fi preluat de Starbucks Via

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: