Brandul NESCAFE aniversează 75 de ani de existență și inovație

NESCAFÉ, brandul companiei Nestlé, lider mondial pe piaţa de cafea solubilă, aniversează 75 de ani, fiind una dintre cele mai populare băuturi din întreaga lume. Astăzi, la nivel mondial, în fiecare secundă, se consumă peste 5.500 de căni de cafea solubilă NESCAFÉ, fiecare produs fiind creat în funcție de preferințele consumatorilor.

“Sărbătorim istoria bogată și moștenirea NESCAFÉ, prima cafea solubilă din lume care a păstrat intactă aroma cafelei. De-a lungul celor 75 de ani, cafeaua solubilă a evoluat de la o simplă cutie de cafea la un întreg portofoliu de sortimente și sisteme de cafea”, a declarat Carsten Fredholm, Head of Nestlé’s Beverage Strategic Business Unit. “Sortimentele NESCAFÉ sunt prezente în peste 180 de țări, iar pe viitor ne dorim să ne extindem astfel încât să ne consolidăm poziția de lideri la nivel mondial”, a mai adăugat Carsten Fredholm.

Cum a luat naştere brandul, alte câteva momente cheie din istoria acestuia şi inovaţiile aduse de NESCAFÉ puteţi citi aici: NESCAFÉ sărbătorește 75 de ani.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,837 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Brandul NESCAFE aniversează 75 de ani de existență și inovație
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: