BROS aduce schimbări importante la nivel de ambalaje și identitate vizuală

Compania poloneză BROS – producătorul de insecticide, repelenţi, îngrășăminte lichide și granulate, bio-activatori și alte articole pentru igienă publică, cu o prezenţă de mai bine de 10 ani pe piaţa din România, face una dintre cele mai importante schimbări din ultimii ani. În acest an, BROS vine cu o schimbare integrală a ambalajelor, o identitate vizuală nouă și o nouă platformă de comunicare lansată sub mesajul “BROS – Veghează și protejează!.

BROSFiecare dintre produsele companiei este conceput și creat să asigure utilizatorilor săi petrecerea sigură, placută și fără stress a timpului ȋn medii ȋn care prezenţa micilor intruși – insecte și rozătoare – este adesea deranjantă.

Compania acordă o importanță majoră conținutului fiecărui ambalaj, adeseori conţinând o substanţă activă care face produsul nu doar eficient, ci și sigur pentru ființa umană.

În mod regulat, BROS introduce produse noi și/sau ambalaje ȋmbunătățite, pentru a veni ȋn ȋntâmpinarea nevoilor de protecţie, concomitent cu o utilizare sigură, facilă și confortabilă, atât ȋn interiorul locuintelor cât și ȋn spațiile exterioare.

BROS – Veghează și protejează!

Odată cu relansarea, BROS introduce și o nouă identitate vizuală, actuală, demnă de un produs de marcă, ȋn care insectele țintă ocupă o poziție centrală. Fundalul este unul luminos, metalic ce conferă produselor un caracter tehnic și ȋn acelasi timp foarte elegant, pictogramele evidențiază beneficiile produsului, iar elementele albastre și roșii fac referire la culorile ambalajului anterior.

BROS a adus multe inovații pe piața insecticidelor din România în materie de ambalaje și substanțe folosite. Noile ambalaje sunt disponibile în reţelele de comerţ modern şi tradiţional din România.

BROS

Portofoliul de branduri

BROS – gama de insecticide: spray-uri împotriva țânțarilor și muștelor, gândacilor sau viespilor; pastă raticidă, grâușor sau granule  împotriva rozătoarelor; spirale sau bastoane fumigene împotriva țânțarilor; pulbere sau granule împotriva furnicilor; bandă adezivă pentru muște; repelenți împotriva țânțarilor, căpușelor și muștelor negre; repelenți împotriva câinilor, pisicilor sau cârtițelor.

BIOPON – gama de produse pentru îngrijirea plantelor: îngrășăminte lichide sau gel; îngrășaminte granulate la diferite gramaje; bețișoare; luciu pentru frunze; var pentru copaci; compost și alte produse pentru îngrijirea plantelor.

MICROBEC – gama de produse pentru instalaţii sanitare, fose septice, haznale și alte sisteme de tratare a apelor reziduale.

Noua campanie

BROS deține un portofoliu variat ȋn materie de insecticide: pulberi și granule ȋmpotriva furnicilor, pe langă variantele de aerosol și spray cu microcapsule, cu atomizor. În gama denumită generic BROS – la fel ca numele renumitului producător polonez – se mai află: repelenţi împotriva țânțarilor, căpușelor și muștelor negre –atat în variantele pentru copii (mai mari de 1 an) și adulţi cu piele sensibilă, cât și pentru adulţi, ȋn general; spirale și bastoane fumigene pentru protecţie ȋmpotriva ţânțarilor pe terase, la camping sau ȋn grădină; aparate de prize cu pastilă sau lichid.

Noua campanie integrată BROS rulează în perioada iulie – august pe TV și în digital, fiind susținută în același timp de componente de Outdoor și activări în zona de trade. Produsele BROS în ambalaj nou vor fi disponibile atât în rețelele de retail, cât și în canale alternative, asigurând o interacțiune directă și constantă între oameni și brand.

BROS

 

BROS

Istoria companiei a început ȋn Poznan, un oraș situat ȋn vestul Poloniei, cu mai bine de 20 de ani ȋn urmă, unde au fost produse primele articole din categoria repelenţilor ȋmpotriva ţântarilor, căpușelor și muștelor. De la nivel local, produsele companiei au început să fie distribuite în toată Polonia și mai apoi în aproape toate ţările din Europa de est. În România, produsele Bros au intrat pe piaţă ȋncepând cu anul 2010.

Astăzi, BROS este lider de piaţă ȋn Polonia și unul dintre cele mai puternice branduri care se bucură de apreciere și recunoaștere la nivel internaţional.

BROS a fost și va fi mereu orientată spre inovare, pentru a satisface cele mai înalte standarde de calitate ȋn materie de eficienţă. În ultimii ani portofoliul de produse a cunoscut o diversificare bogată.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com
Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *