Bunge lansează Floriol Vitality. O nouă identitate vizuală și o nouă campanie de comunicare pentru Floriol (P)

Floriol sticla Vitality 1L - iunie2014Floriol, lider în inovație pe piața de ulei îmbuteliat, îşi completează portofoliul de produse cu un nou sortiment, Floriol Vitality, un amestec perfect echilibrat de uleiuri rafinate de rapiță, germeni de porumb și floarea-soarelui.

Datorită conţinutului natural de Omega 3 și Omega 6 care contribuie la menținerea concentrațiilor normale ale colesterolului din sânge, Floriol Vitality este recomandat persoanelor interesate de o dietă echilibrată şi sănătoasă.

În plus, începând din această lună, întreaga gamă Floriol beneficiază atât de o nouă campanie de comunicare, cât şi de o nouă identitate vizuală, pentru o și mai bună identificare a celor 4 opțiuni oferite consumatorilor români care doresc o alimentație variată.

„Floriol este marca de ulei comestibil din România care a venit constant în întâmpinarea consumatorilor săi cu un portofoliu variat de produse, creat în spiritul unei alimentații sănătoase prin variație. De aceea, ne dorim să continuăm să le inspirăm un stil de viață sănătos şi poftă de viaţă, atât prin acoperirea unei întregi palete de gusturi, cât și printr-o comunicare coerentă a gamei și a rolului fiecărui tip de ulei într-o dietă variată”, a declarat Adela Vlăduţoiu, Food Director România & Bulgaria Bunge Prio.

Floriol Range A5 - aug2014 300dpiFiind unul dintre brandurile strategice din portofoliul Bunge Prio, gama Floriol numără în acest moment 4 produse: Floriol ulei rafinat de floarea-soarelui, natural bogat în vitamina E şi potrivit pentru alegerile culinare de zi cu zi; Floriol Mediteran, un amestec de ulei rafinat de floarea-soarelui și ulei de măsline, pentru rețete cu inspirație mediteraneană; Floriol Savor, ulei rafinat din germeni de porumb, cu conţinut natural de Omega 6; şi noul Floriol Vitality, un amestec echilibrat de uleiuri rafinate de rapiţă, germeni de porumb şi floarea-soarelui, cu conţinut natural de Omega 3 şi Omega 6.

Din această lună, întreaga gamă de produse Floriol este comunicată în cadrul unei noi campanii, susținută prin intermediul unui nou spot TV al cărui mesaj cheie este că o alimentaţie sănătoasă este o alimentaţie variată. De asemenea, website-ul www.floriol.ro a fost relansat cu o nouă imagine puternică și proaspătă, precum și sugestii și rețete pentru o viață sănătoasă, iar eforturile de comunicare sunt completate de activări în online şi social media.

   În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,987 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Lansari produse » Bunge lansează Floriol Vitality. O nouă identitate vizuală și o nouă campanie de comunicare pentru Floriol (P)

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: