CAHM Europe relansează brandul de cosmetice Sense pentru retail, cu ambalaje din BioPet și cu 99,3% ingrediente de origine naturală

CAHM Europe, liderul de piață național în cosmetice hoteliere, cu o cotă de piață de peste 40%, dar și un important furnizor al retailului, își anunță planul de dezvoltare pentru acest an, care presupune deschiderea celei de-a doua unități de producție dedicată exclusiv produselor pentru retail, sub brandul Sense, la care se adaugă lansarea unor produse noi, sustenabile, în tendință cu opțiunile consumatorilor. Pentru protejarea planetei și a clienților săi, compania CAHM are în plan folosirea BioPet-ului pentru ambalaje și dezvoltarea unor produse cu 99,3% ingrediente de origine naturală.

Sense

Interesul consumatorilor pentru a lua decizii constructive atât pentru ei, cât și pentru mediul înconjurător a fost inspirația pentru dezvoltarea unor produse performante din punct de vedere social și al sustenabilitatii pe termen lung. Acestea vor schimba felul în care consumatorii se raportează la obiceiurile lor de consum.

35 de milioane de produse Sense vândute

Pornind de la conceptul “Small details can change de world”, compania CAHM a creat produse adiacente în cea mai de succes gama hotelieră “Sense – Inspired by nature”, aducând astfel cei 11 ani de experiență din HoReCa, direct în lanțurile farmaceutice, urmând să o propună și lanțurilor de retail.

“7 din 10 consumatori recunosc brandul Sense, iar peste 43% din românii chestionați îl menționează ca fiind brandul pe care și-l reamintesc din hoteluri. Avem un model similar de business din Marea Britanie, unde compania care a adus cel mai popular brand hotelier – Sense – în retail a avut un succes notabil, în mai puțin de 1 an de la lansare. Ne-am dorit să lansăm un produs matur, ușor identificabil și de aceea nu ne-am grăbit până acum în a lansa Sense pentru retail.

Participăm la târguri internaționale în industria hotelieră încă din 2014, un exemplu ar fi EquipHotel Paris unde concurăm cu cele mai celebre companii din domeniul cosmeticelor, astfel avem un avantaj în a urmări concepte noi dar și de cât timp are nevoie de o tendință, ce este actuală pentru un consumator francez, să fie acceptată de piața din România,” declară Andrei Severin, CEO CAHM Europe SA.

Design diferit

“Designul pe care îl propunem este total diferit față de ceea ce se găsește în acest moment în rafturile retailerilor și vine ca urmare a unei tendințe acceptate în Europa de Vest de câțiva ani, care a devenit un mod de viață în țările nordice”, a completat Andrei Severin.

Succesul gamei Sense a fost transpus în cele peste 35 de milioane de unități vândute. Acesta, împreună cu un studiu de piață în ceea ce privește preferințele de achiziție ale consumatorilor români, au fost concretizat într-o viziune îmbunătățită. Având valori esențiale de a fi autentic, excepțional, inovator și implicat, Brandul Sense a fost condus într-o direcție de dezvoltare ce pune accentul pe responsabilitatea corporativă. Aceasta se învârte în jurul credinței că, inovația este catalizatorul schimbărilor pozitive.

Procesul de creație a produselor Sense

La baza procesului de creație a noii game de produse Sense pentru retail stă respectul pentru oameni și natură. De aceea, toate produsele lansate au scopul de a da forma unei viziuni pentru a crea un lucru cu valoare veșnică.

Laboratorul de cercetare al CAHM, condus de Dr. Chemist Alina Negoi, a lucrat peste 8 luni la rețetele noilor produse propunând pentru piața de retail rețete ce pot fi mai degrabă comparate cu ale produselor din categoria dermatocosmetice. Acestea sunt simple, dar diferite, în același timp, față de rețetele clasice aflate în retail.

Testele au fost exigente și au fost realizate atât pe grupuri interne, cât și externe. Toate pentru ca în piață să ajungă cea mai bună variantă a unui produs 100% românesc care să poată concura la nivel internațional. Mai mult decât atât, Dr. Alina Negoi a declarant că: “Inspirația pentru realizarea produselor Sense a venit de la fetița mea în vârstă de 8 ani. Îmi doresc pentru ea o lume mai bună, o Planetă protejată și produse naturale. De aceea, eforturile s-au concentrat cel mai mult în zona de conservanți. În acest fel, am reușit să renunțam la ei complet și i-am înlocuit cu acizi pe care îi regăsim și în natură.”

Astfel, au rezultat produse cu 99,3% ingrediente de origine naturală, din care peste 95% din surse vegetale /regenerabile. Acest aspect va aduce un impact pozititv, atât pentru utilizatorii produselor, cât și pentru mediu. Majoritatea substanțelor chimice care ajung în canalul de scurgere nu pot fi filtrate în stațiile de epurare. Așa că ajung în căile navigabile și, în cele din urmă, în ocean.

Viitorul adus în prezent

Compoziția produselor nu a fost singurul element diferențiator adus de producătorul român gamei de produse Sense. Pentru intensificarea planului de a proteja atât consumatorii, cât și planeta, CAHM a ales pentru gama Sense ambalaje BioPet. În acest fel se închide cercul pentru o producție cu un impact redus asupra mediului, produsele fiind nu doar eficiente, ci și performante din punct de vedere social și ecologic.

Gama de produse Sense

Compania CAHM Europe a lansat două Săpunuri lichide pentru mâini: Săpun de mâini cu efect catifelant cu Honey&Melon la 330 ml și Săpun de mâini cu Acid Lactic la 330 ml, testat bactericid.

Săpunul cu efect catifelant cu Honey&Melon are peste 99.3% ingrediente naturale și o picătură de parfum intens. Acesta are o formulă foarte concentrată, căreia i-a fost adăugată vitamina E și Brontide pentru a crea o barieră naturală pentru protejarea pielii. În acest fel, o singură apăsare de pompiță este suficientă pentru o spălare eficientă care surprinde de fiecare dată prin senzația de catifelare pe care o lasă pielii.

Săpunul de maini cu Acid Lactic, testat bactericid, are peste 99.3% ingrediente naturale și o picătură de parfum intens. Acesta are PH-ul 4 și este un produs blând cu pielea, dar extrem de eficient. Acidul lactic ajută la reglarea acidității, este delicat și înmoaie cheratina din piele, îmbunătățind capacitatea acesteia de a-și menține caracteristicile naturale. Parfumul exotic iși păstrează intensitatea o perioadă îndelungată după utilizare. O singură apăsare de pompiță este suficientă pentru o spălare eficientă care surprinde de fiecare dată prin senzația pe care o lasă pielii.

Astfel, au rezultat două produse extrem de performante, cu ambalaj din plante, cu un conținut cu peste 99,3% ingrediente naturale, fară conservanți, care nu sunt făcute după niste rețete standard. Mai mult decât atât, acestea sunt foarte concentrate și necesită o singură apăsare de pompiță pentru o spălare eficentă. Nu lasă pielea lipicioasă și cantitatea de 330 ml este peste media produselor comercializate în același range de prețuri.

În curând, compania va completa gama de săpunuri lichide Sense cu recipientul de 800 ml și un refill de 1 L.

Viitorul din Viitor

Noua linie de produse Sense va fi diversificată periodic cu alte arome. Mai mult decât atât, formula va fi îmbunătățită permanent, fără să fie afectată politica comercială practicată de companie.

CAHM Europe are ca obiectiv că până la sfârșitul anului 2022 să aibă o cota de piață în retail de peste 20%, iar pentru a atinge acest obiectiv, gama va fi completată și de noile geluri de duș produse cu aceeași tehnologie și cu aceeași grijă pentru consumatori și mediul înconjurător.

CAHM Europe

Cu un portofoliu de peste 1.000 de produse și o prezență semnificativă în segmental HoReCa în mai mult de 27 de țări, compania CAHM Europe prețuiește și promovează auto-exprimarea, imaginația și gândirea out-of-box. Maturitatea unui producător constă și în felul în care reușește să înțeleagă toate aspectele afacerii sale. În acest sens, eforturile au fost concentrate în direcția sustenabilității.

Compania CAHM Europe a fost creată în 2009 din dorința de a face o schimbare pozitivă pe piața produselor cosmetice hoteliere din România. De atunci planul de dezvoltare s-a ramificat, însă obiectivul principal a rămas dezvoltarea unei afaceri puternice și durabile, bazată pe satisfacția clienților și partenerilor noștri, precum și pe protejarea Planetei și creșterea sustenabilității.

Mai multe informații pe www.sense.ro/ e-mail: sales@cahm.eu/ tel. +4 0730 999 900


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

O dată pe zi, de luni și până vineri, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings este un ecosistem care are rolul de a programa întâlniri de business virtuale sau fizice între furnizorii de servicii pentru retail și comercianți.

Înregistrare gratuită

2Performant

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *