Caii de la Letea a realizat, în parteneriat cu Federația Română de Rugby, o nouă gamă de vinuri premium – Inimă de Stejar – cu o identitate vizuală proaspătă, inspirată, nu în mod întâmplător, de imaginea atemporală a rezistenței, curajului și forței – stejarul – care este totodată și emblema echipei naționale de rugby a României.
De aproape 4 ani alături de Ovalul românesc, momentul lansării nu este întâmplător, ci marchează participarea Stejarilor la turneul final al Cupei Mondiale de anul acesta din Franța. Caii de la Letea confirmă, prin această ediție specială, că este un partener de nădejde al rugbyului românesc și al iubitorilor acestui sport nobil.
„Promovăm valorile autentice românești și credem în importanța recunoașterii și conservării acestora. E și motivul pentru care parteneriatul cu Federația Română de Rugby ne onorează și ne obligă să încurajăm și sprijinim acest sport cu istoric bogat, posibil numai prin disciplină, curaj și respect asumat față de adversar. Ne bucurăm că partenerii noștri de la Kaufland au rezonat cu obiectivele noastre și s-au alăturat inițiativei de promovare a sportului cu balonul oval și, implicit, a vinului oficial al Federației Române de Rugby – un vin ce spune o poveste despre valori, tradiție și pasiune ”, a declarat Alin Lăzărescu, General manager Via Viticola.
Cele trei cupaje care alcătuiesc colecția Inimă de Stejar sunt disponibile exclusiv în rețeaua magazinelor Kaufland:
- Fetească Neagră & Cabernet Sauvignon – note cremoase și savuroase de cireșe negre și fructe de pădure, pe un fond construit din condimente și ciocolată.
- Fetească Neagră & Syrah & Cabernet Franc – o nuanță de roz intens cu arome stratificate, de la prune până la cireșe, căpșuni, zmeură și pepene verde proaspăt tăiat, cu o notă subtilă de boabe de piper roșu. Finalul este crocant, iar aciditatea răcoritoare.
- Chardonnay & Riesling & Viognier – arome intense de flori de portocal, piersică albă și citrice. Gustul este bogat, dar revigorant, cu tonuri de pere, mere aurii și tartă de lămâie. Finalul este lung, cu note savuroase care împrospătează palatul.
„Ne bucurăm să putem fi alături de Caii de la Letea și de Federația Română de Rugby, aducând noua colecție, în exclusivitate, în rețeaua Kaufland. Această inițiativă reunește două nume importante pentru România, care promovează excelența la nivel local și internațional. Așadar, implicarea Kaufland, pentru care unul dintre cele mai importante obiective este susținerea producătorilor autohtoni, este un pas firesc. Ne concentrăm constant pe această direcție, iar drept dovadă stau proiectele pe care le dezvoltăm și promovăm, destinate sprijinirii producătorilor români și încurajării brandurilor și valorilor locale. Colecția Inimă de Stejar este un omagiu la adresa unuia dintre cele mai frumoase sporturi, în care România are o tradiție îndelungată și de succes, iar noi suntem mândri să le putem oferi clienților noștri încă un produs românesc de o calitate deosebită, care transmite și un mesaj puternic”, a adăugat Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs, Kaufland România.
Lansarea colecției Inimă de Stejar a fost marcată printr-o sesiune de autografe alături de o parte dintre jucătorii selecționați în lotul național.
„Inimă de Stejar este un simbol pe care partenerii noștri de la Via Viticola l-au surprins impecabil, elegant și plin de energie vitală. Suntem onorați să avem un vin al nostru, cu care rugbyul românesc să se identifice, de care suporterii să se poată bucura cu fiecare ocazie, mai ales la victorii”, a declarat Alin Petrache, președintele Federației Române de Rugby.
Caii de la Letea
Vinul Caii de la Letea s-a născut în cea mai veche podgorie a Dobrogei, lângă dealurile Saricii și ale Niculițelului, unde cultivarea viței de vie are rădăcini milenare. Chiar dacă, în esenţă, modul de selecţie al strugurilor, introducerea lor în cramă şi metodele tradiţionale, vechi de mii de ani, au fost păstrate, noile tehnologii de vinificaţie sunt mânuite cu măiestrie de oenologi de renume internațional, accentuând amprenta specifică zonei Sarica Niculiţel.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail