Campania Blends for Friends aduce împreună trei blenduri de whisky – Chivas Regal, Jameson și Ballantine`s

Iarna aceasta, startul distracției între prieteni se dă cu un caption fun,  într-o campanie care reunește trei whisk(e)y-uri: Chivas Regal, Jameson Irish Whiskey și Ballantine`s, pe www.blendsforfriends.ro.

Blends for FriendsPremiul cel mare îl reprezintă câte o experiență de going out diferită: fine dining cu Chivas, o seară chill cu Jameson și bere craft sau o noapte de clubbing cu Ballantine`s.

Campania Blends for Friends aduce împreună trei blenduri de whisky, pentru momente de consum diferite: când celebrezi succesul în echipă, o faci cu Chivas; când ești chill și ai chef de o seară de gaming cu prietenii, bei Jameson; iar când ești sufletul petrecerii în gașcă, dai party până dimineața cu Ballantine`s. Pentru fiecare blend de distracție, există un blend de whisk(e)y pe care să-l alegi. 

Imaginea campaniei este Ionuț Bodonea, care ilustrează pe www.blendsforfriends.ro  răspunsul la întrebarea: „Ce facem în seara asta?”, într-o serie de sketch-uri video. Ionuț se gândește la trei tipuri de petreceri, câte una specifică fiecărui blend de whisk(e)y, iar consumatorii sunt cei care aleg în locul lui, pe site. Fiecare opțiune este ilustrată printr-o fotografie, care reflectă modul în care s-ar putea încheia seara. Pentru înscrierea în concurs, participanții trebuie să aleagă una dintre fotografii și să-i adauge o descriere fun, după mecanismul „Caption this!”. 

O experiență de going-out împreună cu 5 prieteni

La final, consumatorii își pot alege inclusiv tipul de premiu mare pe care vor să-l câștige: o experiență de going-out împreună cu 5 prieteni, în stilul unuia dintre cele trei blenduri – fine dining și drinks cu Chivas, o ieșire chill cu Jameson și bere craft, sau o seară de clubbing cu Ballantine`s

Pe parcursul campaniei, participanții pot câștiga și premii secundare, care constau în obiecte promoționale Chivas Regal, Jameson Irish Whiskey și Ballantine`s: pahare, laptop sleeves, flask-uri, suporturi de telefon, baterii externe

Campania „Blends for Friends” se desfășoară până pe 12 ianuarie 2020, iar câștigătorii vor fi anunțați pe website-ul www.blendsforfriends.ro și pe paginile de Facebook ale celor trei brand-uri, în urma tragerii la sorți. 

Chivas Regal 

Chivas Regal este un brand global de whisky și principalul scotch whisky al producătorului Chivas Brothers, fiind prezent în peste 150 de țări din Europa, Asia și America. Gama Chivas se remarcă prin stil, consistență și exclusivitate și cuprinde băuturile Chivas Regal  12, 18 și 25 Year Old, Extra, XV și Ultis.

Jameson Irish Whiskey 

Apreciat pentru gustul fin, datorat procesului de triplă distilare, Jameson este comercializat în peste 120 de țări din toată lumea și deține titlul de cel mai bine vândut whiskey irlandez din lume. De o finețe remarcabilă, gustul Jameson se caracterizează prin prin notele dulci de malț, mirodenii și lemn de stejar. 

Ballantine’s

Ballantine’s Finest este scotch whisky-ul Numărul 1 ca volum în Europa, cu vânzările anuale de peste 70 de milioane de sticle. În ultimii 10 ani, Ballantine’s a câştigat mai mult de 120 de trofee şi medalii la competiţii internaţionale pentru calitate, ca rezultat al caracterului său bogat şi al echilibrului perfect al gustului. Gama de produse, de la Ballantine’s Finest până la exclusivistul 40-Year-Old, este cea mai extensivă gamă din lumea scotch-ului.

Pernod Ricard 

Pernod Ricard este co-liderul mondial al vinurilor şi băuturilor spirtoase, creat în 1975 de fuziunea dintre Ricard şi Pernod, Grupul deţine în prezent unul dintre cele mai prestigioase portofolii de branduri din domeniu precum Ballantine’s, ABSOLUT Vodka, Chivas Regal, Jameson, The Glenlivet, Martell, Havana Club, Beefeater, Mumm, Perrier-Jouët si Jacob’s Creek. Pernod Ricard are 18.000 de angajati, se dedică unei politici de dezvoltare sustenabilă şi încurajează consumul responsabil. Strategia Pernod Ricard se bazează pe 3 valori cheie care îi ghidează expansiunea: spiritul antreprenorial, încrederea reciprocă şi un simţ etic dezvoltat.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *