Campania Instagram Hotel, semnată de TOPGEL, a adunat peste 7500 de înscrieri

TOPGEL, cel mai mare producător român de înghețată, a încheiat campania Instagram Hotel, prin care a invitat consumatorii să retrăiască amintirile vacanțelor din copilărie. Consumatorii TOPGEL au intrat în  tragerea la sorți printr-un comentariu la postările de concurs de pe pagina de Instagram @topgel_romania.

topgel

Campania a fost întâmpinată cu entuziasm, comunitatea TOPGEL fiind deja familiarizată cu asocierile brandului și ale produselor din portofoliu, atât pe categoria de înghețată cât și pe categoria de patiserie, cu momentele plăcute din copilărie.

TOPGEL a premiat consumatorii cu câte un weekend pentru două persoane la Mamaia, Vama Veche, Brașov și Sinaia, stațiuni îndrăgite ale copilăriei.

Concursul a înregistrat 7.715 de înscrieri în cele patru săptămâni de campanie și 2.012 de noi followers pe pagina de Instagram. Reach-ul paginii a crescut cu 49.7% față de luna precedentă, vizitele pe pagină cu +664% față de aceeași perioadă, iar click-urile pe website cu +711%.

Înscrierile arată că destinația de vacanță preferată a utilizatorilor a fost Mamaia, urmată fiind de Sinaia, Vama Veche și Brașov.

Momente de nostalgie răsplătite cu vacanțe în stațiunile copilăriei

„Întoarcerea la cele mai frumoase momente din copilărie și permisiunea de a mai fi din când în când copii au devenit reprezentative pentru brandul TOPGEL și totodată pentru comunitatea adunată în jurul nostru.

Am reușit să identificăm stațiunile în care majoritatea dintre noi ne-am petrecut copilăriile și să invităm publicul să ne urmeze într-un joc al nostalgiei, împreună cu cei dragi, alături de care să poată crea noi amintiri de neuitat.” spune Bianca Popa, Director de Marketing TOPGEL.

Campania s-a desfășurat exclusiv pe Instagram.

TOPGEL

TOPGEL este cel mai mare producător român de înghețată și se află în top 3 jucători de pe piața de înghețată din România.

Cu o istorie de peste 27 de ani, TOPGEL are în portofoliu peste 50 de sortimente și arome de înghețată, peste 20.000 de clienți în întreaga țară, 400 de angajați, 26 de puncte de distribuție și o flotă proprie care acoperă 100% din suprafața țării. Flota dedicată este formată din 200 auto frigorifice pentru înghețată, 75 autoutilitare pentru produse de patiserie și trei camioane frigorifice.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *