Campania Johnnie Walker Join the Pact a atins peste 5,8 milioane de români

Mesajul “Nu te urca la volan sub influența alcoolului” a atins peste 5,8 milioane de consumatori români, la nivel național, ca parte din cea mai recentă campanie Johnnie Walker pentru consum responsabil de alcool, Join the Pact, care a avut loc în România în perioada aprilie – iunie 2013.

0004Johnnie Walker, cel mai mare brand de whisky din lume, a făcut echipă cu Mika Häkkinen, ambasadorul global Johnnie Walker pentru promovarea consumului responsabil de alcool și dublu campion mondial de Formula 1, cu echipa McLaren, pentru a transmite consumatorilor români mesajul “Nu te urca la volan sub influența alcoolului”, ca parte din campania globală Johnnie Walker pentru consum responsabil, “Join the Pact”. Până în prezent, aproximativ un milion de oameni din întreaga lume au semnat pactul.

Campania integrată de comunicare Johnnie Walker a înglobat o serie de activități menite să transmită mesajul pentru promovarea consumului responsabil de alcool, mesaj amplificat prin media tradițională și social media, KOLs și endorseri / personalități. În România, succesul campaniei Johnnie Walker Join the Pact se traduce în următoarele date:

– Peste 12.000 de consumatori români au semnat pactul, luându-și angajamentul că nu se vor urca la volan sub influența alcoolului, inclusiv bloggeri, reprezentanți din social media și oficiali guvernamentali, precum primul ministru Victor Ponta

– Pagina oficială de Facebook Johnnie Walker România http://www.facebook.com/JohnnieWalkerRomania a înregistrat o creștere cu peste 35% a numărului de fani, în timp ce rata de engagement s-a dublat

– Peste 5.000 de oameni au participat la demonstrațiile lui Mika Häkkinen la volanul mașinii Join the Pact Caparo T1, în cadrul unei curse cu circuit închis care a avut loc în Băneasa Shopping City, în timp ce milioane de consumatori au urmărit evenimentul transmis în direct de postul de televiziune Antena 3

– Peste 200 de materiale despre campanie difuzate de posturile naționale de televiziune, radio, print și online, dintre care peste 90% au transmis mesajul pentru promovarea consumului responsabil de alcool

– Campania s-a viralizat în social media, în special pe bloguri și Facebook, obținând peste 1,5 milioane de interacțiuni

– Șase consumatori, câștigătorii promoției naționale Join the Pact care a avut loc în hypermarket-uri, au avut ocazia unică de a se bucura de o cursă la bordul mașinii Caparo T1, alături de Mika, urmărindu-i de aproape precizia și tehnica specială de pilotaj

– Printre suporterii campaniei pentru promovarea consumului responsabil de alcool s-a numărat și Direcția Rutieră din cadrul Inspectoratului General al Poliţiei Române

“Avându-l alături pe Mika Häkkinen în rolul său de ambasador global Johnnie Walker pentru promovarea consumului responsabil de alcool, un exemplu de conduită la volan pentru consumatorii din întreaga lume, într-o campanie dezvoltată în strânsă colaborare cu agențiile noastre partenere, am reușit să transmitem mesajul “Nu te urca la volan sub influența alcoolului“ către 5,8 milioane de consumatori români. Suntem încântați de răspunsul pozitiv primit de la consumatori și suntem siguri că toți cei care au semnat pactul, luând angajamentul că nu se vor urca la volan sub influența alcoolului, inspirați de Mika Häkkinen, vor continua să răspândească mesajul campaniei Johnnie Walker”, afirmă Andreea Neagu, Brand Manager, Johnnie Walker Romania.

Diageo, lider mondial pe piața distribuitorilor de băuturi premium și producătorul Johnnie Walker, alături de PPD România, partenerul oficial al Diageo pe piața din România, au dezvoltat campania Join the Pact, ca parte a angajamentului pe termen lung de a promova consumul responsabil de alcool.

Agențiile care au contribuit la succesul acestei campanii sunt: Skepsis (BTL), Frank Digital (Social Media), OMD (Media) și Oxygen PR (PR).

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la nesletterul zilnic gratuit.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

 

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,865 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Campania Johnnie Walker Join the Pact a atins peste 5,8 milioane de români
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: