Campania “Sansa la viata, sansa la noi amintiri “

Compania Procter&Gamble lanseaza a treia editie a campaniei „Sansa la viata, sansa la noi amintiri”. Editia din acest an isi propune sa ajute copii nascuti prematur, prin donarea de echipamente de ultima generatie care folosesc sistemul de ventilatie cu frecventa inalta oscilatorie (HFOV). Acest sistem de ventilatie, care nu exista in prezent in maternitatile din Romania, reduce complicatiile cauzate de prematuritate si poate creste rata de supravietuire a copiilor nascuti prematur.

Campania „Sansa la viata, sansa la noi amintiri” se va derula in perioada 1 septembrie – 30 noiembrie 2010 in urmatoarele magazine partenere : Auchan, Billa, Carrefour, Cora, GMarket, Interex, Mega Image, Metro, Minimax Discount, Plus Discount, Profi, Rea, Selgros

Obiectivul campaniei este echiparea a 11 maternitati cu 14 sisteme de ventilatie cu frecventa inalta oscilatorie, precum si educarea publicului in privinta prematuritatii. Cele 11 maternitati incluse in program trateaza un numar mare de copii prematuri si acopera intregul teritoriu al Romaniei: Bucuresti (Cantacuzino, Giulesti, Municipal, Polizu), Cluj (Clinicile de Obstetrica si Ginecologie 1 si 2), Iasi, Timisoara, Targu-Mures, Oradea si Sibiu. Site-ul www.sansalaviata.ro va oferi informatii despre nasterile premature si posibilitatile de prevenire a acestora, despre complicatiile pe care le pot dezvolta copii nascuti prematur, precum si sfaturi pentru ingrijirea acestor copii.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,862 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Campania “Sansa la viata, sansa la noi amintiri “
Știrea anterioară
Știrea următoare

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: