Campania „Stadionul Iubirii”, realizată de Minio Studio și Durex România, implementată și în Bulgaria și Serbia

Campania de comunicare „Stadionul Iubirii”, realizată de agenția Minio Studio și Durex România, a fost implementată, de asemenea, în Bulgaria și Serbia.

Colaborarea dintre Minio Studio și Durex România, brand al companiei Reckitt Benckiser, continuă în această vară cu o campanie promoțională de comunicare în ton cu evenimentul global cel mai important al acestei perioade, Campionatul Mondial de Fotbal din Rusia.

„Conceptul campaniei a pornit de la un insight care nu este un secret pentru nimeni, mai ales în perioada Campionatului Mondial: fotbalul este mai mult decât un joc, are puterea de a conecta oamenii. Același lucru pe care îl face si Durex, promovând fun sex, safe sex. Partenerii sunt asemenea unor jucători de fotbal, iar povestea lor se desfășoară pe Stadionul Iubirii”, susține Gabriela Nicuț, Brand & Trade Marketing Manager Durex & Dettol România.

Campania „Stadionul Iubirii” se desfășoară aproape concomitent în România (1 iunie – 15 iulie), Bulgaria (7 iunie – 21 iulie) și Serbia (1 iunie – 15 iulie).

Îndrăgostiții din cele trei țări au la dispoziție câte o platformă online, toate cele trei site-uri care stau la baza campaniei fiind create de Minio Studio: România – www.stadionuliubirii.ro, Serbia –  www.fieldoflove.rs și Bulgaria – www.stadiumoflove.bg.

Intrând pe aceste platforme, consumatorii Durex pot avea parte de o experiență inedită. Aceștia pot afla poziția lor pe terenul dragostei în urma unui quiz care îi va face să zâmbească. Intitulat sugestiv „Love Coach”, quiz-ul vine în întâmpinarea curioșilor cu câteva întrebări la care sunt provocați să răspundă, iar la final vor afla ce poziție li se potrivește cel mai bine pe „Stadionul Iubirii”.

În plus, pentru fiecare țară în parte, „Stadionul Iubirii” le oferă celor care participă premii zilnice, săptămânale și un premiu mare – o excursie pentru două persoane la meciul echipei favorite, oriunde în Europa. Înscrierea în promoția Durex din România se face prin înregistrarea bonului fiscal pe www.stadionuliubirii.ro.

DurexColaborarea dintre Minio Studio și Reckitt Benckiser a început în anul 2016, continuând până în acest moment cu proiecte și campanii desfășurate pentru mai multe branduri ale clientului, cum ar fi Durex, Scholl, Veet, Dettol sau Air Wick.

Minio dezvoltă materialele in-store pentru campaniile tematice ale brandurilor Reckitt Benckiser. În același timp, propune și implementează concepte de comunicare atât pentru campaniile și proiectele interne, cât și pentru cele externe ale grupului.

„Reckitt Benckiser este unul dintre clienții foarte dragi nouă. Ne-a acordat încredere încă de când am lansat agenția, la începutul anului 2016, iar de atunci am avut parte de colaborări grozave. Faptul că Durex a decis să implementeze această campanie și în Bulgaria și Serbia ne confirmă că am făcut o treabă bună.

Este o mare bucurie pentru noi și sperăm să dovedim și cu alte ocazii că formăm o echipă de profesioniști în domeniul comunicării și că orice client pe care îl avem în portofoliu se poate baza pe noi. Le mulțumim celor de la Reckitt Benckiser că au încredere în noi și în ideile noastre și le promitem că avem multe alte idei interesante și de impact și pentru campaniile viitoare”, declară Ioana Mucenic, CEO Minio.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,822 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Campania „Stadionul Iubirii”, realizată de Minio Studio și Durex România, implementată și în Bulgaria și Serbia
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: