Campania Ciuc de promovare a unui consum corect de bere

Institutul de Bere Ciuc Premium crede cu tărie că berea se bea doar pentru gust și a creat o campanie de promovare a unui consum corect de bere. Cu toate astea, Ciuc nu pretinde că deține adevărul absolut și lansează acum o dezbatere națională în jurul berii. Participanții înscriși sunt: Jurnalistul Răzvan Exarhu, scriitorul Adrian Georgescu, bloggerii Adrian Ciubotaru, Adi Hădean, Alexandru Negrea, Bobby Voicu și Chinezu, rapper-ul Grasu XXL, actorii Florin Busuioc și Radu Gabriel, comedianții Sergiu Floroaia și Teo.

Dezbaterea va avea loc pe 27 ianuarie, la ora 16:00 și va fi transmisă live pe pagina de Facebook a mărcii Ciuc Premium pentru ca publicul să-și poată spune părerea.

Blogger-ul Chinezu și actorul Florin Busuioc sunt echipa Ciucnitorilor și vor să arate că berea consumată responsabil se bea pentru un plus de sănătate. „Și nu vorbim doar din teorie, deși avem studii temeinice pentru a dovedi acest lucru, ci suntem și niște <<practicieni>> responsabili. De aceea, pentru sănătatea dumneavoastă, recomandăm o bere pe zi. Dar nu mai mult, în nici un caz mai mult.” a declarat Chinezu în numele echipei.

Actorul Radu Gabriel și blogger-ul Bobby Voicu s-au înscris în dezbatere cu gândul de a demonstra că berea se bea, întâi și întâi, pentru socializare: „Susținem că berea este, prin excelență, băutura pe care o bei cu gașca, la munte, la mare, după muncă, la distracție. Berea este o băutură socială!”.

Blogger-ul Adrian Ciubotaru și comediantul Sergiu Floroaia spun că berea îți dă ‘o stare’: „Conform cercetărilor în profunzime realizate pe teren am ajuns la concluzia că oamenii beau bere pentru stare. Unii zic că gusturile nu se discută, dar noi zicem că gustul da.” au declarat cei doi.

Blogger-ul Alexandru Negrea s-a aliat cu rapper-ul Grasu XXL să demonstreze că berea se bea mai întâi pentru distracție. „Noi, Grasu XXL, zis şi Dragoş Nichifor, rapper profesionist şi Alexandru Negrea, zis şi Alexandru Negrea, blogger, susţinem că berea nu se poate bea decât dacă e vorba despre distracţie. Vă aşteptăm să ne votaţi, dacă sunteţi de acord cu noi şi să fiţi prezenţi la dezbaterea împotriva gustului.”

Blogger-ul culinar Adrian Hădean și comediantul Teo vor demonstra că berea o bei pentru că poți. Echipa explică: “Dacă luăm toate motivele laolaltă, ni se arată principalul motiv: bem bere pentru că putem! Nu e scumpă, se găsește peste tot și nu te dărâmă ca tăria. În plus, are alcool! Berea e tot timpul acolo pentru noi, și o bem. Pentru că putem.”

Pe toți îi unește însă un singur lucru: credința că pot demonta Gustul.

Cauza Gustului va fi susținută de către Răzvan Exarhu și Adrian Georgescu, care cred că „berea trece, gustul rămâne” și că orice alt motiv este, cel mult, de ordin secundar.

Neutralitatea este asigurată de Andi Moisescu. Arbitrul va fi chiar unul din inițiatorii Institutului de Bere, alături de Ciuc Premium, Bogdan Naumovici.

Opiniile publicului sunt însă esențiale pentru tragerea concluziilor finale. Intrând pe pagina de Facebook  Ciuc în ziua dezbaterii, publicul va putea posta comentarii de susținere pentru una dintre echipe sau va putea introduce noi motive în dezbatere. Iar participarea în dezbatere va fi rasplătită pe deplin.

Până în ziua dezbaterii, în pagina aplicației se pot vizualiza filmele de prezentare a fiecărei echipe în parte. Astfel, până vineri, 27 ianuarie, aveți timp să vă alegeți echipa preferată pe care doriți să o susțineți.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,863 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Campania Ciuc de promovare a unui consum corect de bere
Explorează subiecte similare:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: