Campania Beck’s „Vezi dincolo de etichetă” a ajuns și în România

Beck’s continuă tradiţia de a susţine cei mai originali artişti ai lumii, lansând in februarie o ediţie limitată Beck’s cu etichete create de talente de top din lumea artistică mondială, fie că este vorba de artişti din design sau muzică.

Etichetele create special pentru Beck’s de către artişti precum M.I.A, Seeed, Freegums şi Bert Rodriguez marchează începutul campaniei “Vezi dincolo de etichetă”, în România. Campania Beck’s, implementată deja în SUA, Noua Zeelandă şi multe ţări din Europa, dă posibilitatea consumatorilor Beck’s sa îşi exprime creativitatea creând design-ul etichetei Beck’s şi înscriindu-şi creaţia în concurs.

Un juriu format din consumatorii Beck’s, critici de artă, artişti plastici va alege câştigătorul campaniei care va avea un dublu motiv de bucurie: îşi va putea vedea creaţia pe eticheta Beck’s în toată România şi va câştiga un premiu special: cel mai nou şi mai avansat computer, special accesorizat pentru graphic design.

„Etichetele Beck’s care se lansează luna aceasta sunt ca o fereastră către spiritul Beck’s: inovator, contemporan, diferit. Fiecare artist şi-a pus o bucăţică de suflet şi o mare parte din creativitate în cele 4 etichete lansate în ediţie limitată. Aceste etichete vor da startul cursei de creativitate la sfârşitul căreia un consumator de Beck’s îşi va vedea propria creaţie pe sticla de Beck’s. Invităm consumatorii de Beck’s să vadă dincolo de etichetă, să transforme sticla de Beck’s într-o operă de artă contemporană şi să se alăture astfel panopliei de artişti care au creat pentru Beck’s în ultimii 25 de ani”, spune Mihai Bonca, Director Marketing Bergenbier SA.

Campania Beck’s “Vezi dincolo de etichetă” debutează în februarie. Cele 4 etichete create de artişti internaţionali vor fi pe sticlele de 0.33l Beck’s, pe materialele promotionale ale campaniei atat in ontrade cat si in off trade. Consumatorii Beck’s pot sa creeze şi să îşi încarce creaţiile pe site.ul www.becks.ro.

Campania va avea componente de comunicare 360°: ATL, BTL, print, POSM, OOH, AR (cu câteva executii în premieră pentru România), online şi PR.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,836 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Campania Beck’s „Vezi dincolo de etichetă” a ajuns și în România
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: