Campari anunta rezultate solide pentru al treilea trimestru din 2010

Campari anunta in continuare rezultate solide si pentru al treilea trimestru din 2010, confirmand cresteri de 2 cifre pe toti indicatorii de performanta in primele noua luni ale anului 2010. In al treilea trimestru s-a inregistrat o crestere pozitiva a vanzarilor nete (+3.7%) pentru o a treia perioada consecutiva, datorita impulsului de consum, in special de bauturi spirtoase.

Bob Kunze-Concewitz, director general executiv Gruppo Campari: “Performantele noastre in primele noua luni ale anului 2010 au fost pozitive, cu cresteri semnificative in indicatorii cheie. Asteptam cu nerabdare restul anului, constienti de echilibrul dintre risc si oportunitate. Sunem optimisti cu privire la intreg anul si la perspectivele pe termen mediu.”

In primele noua luni ale anului 2010, vanzarile de grup au totalizat suma de 794.9 milioane de € (+14,1%, 6.8% crestere organica, 3.3% rata de schimb in vigoare + 4.0% efect de perimetru, acesta din urma in principal datorita achizitiei Wild Turkey).

Marja bruta a crescut la 460.4 milioane €, cu 15,9% mai mult, insemnand 57,9% din vanzari, in special datorita unui mix favorabil in vanzari determinat de cresterea de doua cifre pentru bauturile spirtoase. Marja bruta dupa A&P a crescut cu 16.5%, asta insemnand 324.6 milioane de € (+8.9% cresterea organica), adica 40.8% din vanzari.

La 30 septembrie 2010, datoria financiara neta a fost de 590.5 milioane de € (si 630.8 € milioane la 31 decembrie 2009), ca urmare a perioadei de flux monetar sanatos si forex pozitiv. Asa cum deja a fost anuntat, pe 1 octombrie 2010, achizitionarea brandurilor Carolans, Frangelico si Irish Mist de la William Grant&Sons a fost finalizata pentru un total de 129 milioane de €.

Despre GRUPPO CAMPARI

Gruppo Campari este o companie importanta in industria mondiala a bauturilor de marca, cu un portofoliu de peste 40 de marci premium si super premium comercializate, detinute si distribuite in peste 190 de tari din intreaga lume.

Gruppo Campari este pe locul 6 in industria bauturilor la nivel mondial, detinand 4 din cele mai bune 100 de bauturi premium la nivel mondial (Campari, Campari Soda, SKYY Vodka, Aperol).

Gruppo Campari este lider de piata in Italia si Brazilia, cu pozitii de top in Statele Unite si Germania si detine peste 40 de branduri in cele trei segmente in care-si desfasoara activitatea: bauturi spirtoase, vinuri si bauturi racoritoare. De asemenea, distribuie peste 30 de branduri terte in diferite regiuni ale lumii.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,923 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Campari anunta rezultate solide pentru al treilea trimestru din 2010

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: