Campari lansează platforma „Campari di Milano”, parte a campaniei de comunicare

Campari, băutura de renume mondial și simbolul clasic al stilului și al culturii italiene, lansează platforma „Campari di Milano”. Campania de comunicare aduce brandul prin excelență mai aproape de consumator, printr-o serie de activări menite să creeze o sinergie între identitatea vizuală a brandului și valorile milaneze pe care le comunică și le reprezintă cu mândrie.

IMG-9390Iubitorii Campari au avut ocazia să descopere, să simtă și să trăiască atmosfera vibrantă a orașului Milano în cadrul unui eveniment exclusivist, care a avut loc aseară într-un spațiu inedit, la showroom-ul Class Living. Invitații, celebrități, personalități din lumea fashion-ului, jurnaliști de lifestyle și reprezentanți ai comunității de social media, au avut parte de o incursiune autentică în atmosfera elegantului oraș, prin momente special create, trei călătorii tematice care au dat viață celor trei atracții importante din Milano: artă și arhitectură, muzică și dans, modă și design.

Declarația îndrăzneață, „di Milano”, care însoțește logo-ul reflectă istoria brandului și statutul acestuia de poveste de succes, care continuă să inspire și să definească cele mai noi tendințe.

Încă de la lansarea sa în 1860, Campari a devenit un aperitiv renumit și o prezență nelipsită de la cele mai elegante evenimente sociale. Rețeta sa unică, gustul complex îmbrăcat de aroma amăruie revigorantă oferă o experiență incomparabilă, o adevărată lecție de stil și excelență care evocă spiritul italian.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

În perioada noiembrie – decembrie 2013, campaniile de publicitate de pe site-ul retail-FMCG.ro au discounturi semnificative. Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,915 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Campari lansează platforma „Campari di Milano”, parte a campaniei de comunicare
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: