Caramelul de la Milka, noul sortiment lansat de Kraft Foods

Kraft Foods România anunţă lansarea unui nou sortiment de ciocolata Milka, Caramelul de la Milka, combinaţia perfectă între umplutura cu o textură unică, fluidă şi cea mai fină ciocolată.

Caramelul de la Milka vine cu o varietate de formate pentru a oferi iubitorilor de caramel opţiuni în funcţie de nevoi de consum diferite: Milka Caramel de 45g, 100g şi 280g, dar şi în variantele de Caramel Snax de 60g şi 160g.

Întrucât cantitatea de umplutură este un element important pentru iubitorii de caramel, platforma Milka Caramel vine cu o formă unică a produselor, care să permită introducerea din abundenţă a acesteia (40% caramel în tablete şi baton, 25% caramel în Milka Snax Caramel).

Caramelul este una dintre cele mai îndrăgite arome în România, fiind prezentă în aproape toate categoriile de dulciuri. Acesta este motivul pentru care am decis să îi surprindem pe consumatorii noştri cu o platformă inovatoare – Caramelul de la Milka- care vine cu o gamă variată de produse, pentru a satisface ocazii cât mai diverse de consum. Produsele se diferenţiază prin textura unică, fluidă a caramelului şi prin conţinutul mare de cremă, astfel încât consumatorii noştri se pot bucura îndeluuuung de gustul pe care îl iubesc”, declară Mihaela Maftei, Brand Manager Milka, Kraft Foods România.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,865 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Caramelul de la Milka, noul sortiment lansat de Kraft Foods
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: