Care este cea mai importantă provocare pentru retail și industria FMCG ? (3)

Dagmar Bottenbruch, Director General al sucursalei din Frankfurt a Rabobank International, furnizor internaţional de servicii financiare, răspunde celor de la Lebensmittel Zeitung la intrebarea:

„Care credeţi că va fi cea mai spectaculoasă dezvoltare în domeniul retailului sau al industriei FMCG, precum şi cea mai importantă provocare pe care o va aduce viitorul?”

„Sunt de părere că industria alimentară va începe să se confrunte cu o serie de provocări substanţiale pe măsură ce populaţia mondială aflată în creştere şi obiceiurile de consum schimbătoare vor pretinde o producţie mai eficientă şi mai ieftină a alimentelor.

În acelaşi timp, nu este limpede dacă acest lucru poate fi realizat cu resursele disponibile astăzi, în special cele privitoare la pământ sau apă, şi ce va însemna acest lucru pentru preţul materiilor prime.

În plus, trebuie să ne îngrijim de mediul înconjurător şi să tratăm celelalte specii cu respect. Singurul aspect pozitiv al acestor provocări este legat de faptul că industria alimentară germană este bine poziţionată pentru a le putea satisface.

Din punct de vedere agricol, Germania profită de un amplasament favorabil, iar furnizorii noştri, grăbindu-se să-şi mulţumească clienţii agresivi din retail, obişnuiesc să producă la standarde înalte şi foarte eficiente.”

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,911 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Care este cea mai importantă provocare pentru retail și industria FMCG ? (3)
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: