Care este cea mai importantă provocare pentru retail și industria FMCG ? (6)

Publicatia germană Lebensmittel Zeitung a pus aceeasi intrebare şi Şefului Departamentului de Strategie în Retail din Agentia de publicitate Leo Burnett, Dr. Alan Treadgold:

„Care credeţi că va fi cea mai spectaculoasă dezvoltare în domeniul retailului sau al industriei FMCG, precum şi cea mai importantă provocare pe care o va aduce viitorul?”

care a raspuns: „Într-o anumită măsură depinde în ce regiune locuieşti şi în care sector al pieţei te afli. Pentru mine, însă, cea mai mare provocare cu care se confrunta retailul internaţional şi industria bunurilor de larg consum continuă să fie fundalul recesiunii şi incertitudinea economiei mondiale.

Cu toate acestea, acesta este un punct de vedere bazat pe o piaţă de desfacere maturizată, iar contrastul cu perspectiva oferită de o creştere puternică, precum şi de nivele ridicate ale încrederii consumatorilor în pieţele emergente, cum ar fi China, de exemplu, va fi cu adevărat puternic reliefat.

Prevăd rolul formator al tehnologiei şi oportunităţile de a atrage cumpărătorii în noi, interesante şi foarte personale căi drept unica posibilitate cu adevărat captivantă pentru 2011, foarte posibil, însă, şi pentru următorii ani.

Afacerile care înţeleg cu adevărat modul de exploatare al noului peisaj de atragere al consumatorului vor fi, cu siguranţă, cele care sunt capabile de a construi nivele de fidelizare a consumatorului, oferind astfel o performanţă extraordinară a operaţiunilor acestora. ”

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *