Care este cea mai importantă provocare pentru retail și industria FMCG ? (7)

Peter Wirtz, partener şi Co-Manager Director la 3i Germania, a răspuns si el la întrebarea celor de la Lebensmittel Zeitung

„Care credeţi că va fi cea mai spectaculoasă dezvoltare în domeniul retailului sau al industriei FMCG, precum şi cea mai importantă provocare pe care o va aduce viitorul?”

declarând: „Retailul la nivel mondial a recunoscut oportunitaţile care se pot obţine de pe urma utilizării internetului, dezvoltând astfel în mod corespunzător numeroase tipuri de afaceri online de succes. Creşterea susţinută remarcată în acest domeniu dovedeşte faptul că trecem printr-o perioadă de reală evoluţie decât printr-o înşelătorie de scurtă durată.

În ultimii ani, majoritatea celor care au cumpărat online au făcut parte din grupurile-ţintă tinere. Cu toate acestea, în ultima perioadă, şi consumatorii mai în vârstă au început să folosească internetul pentru a face cumpărături. Prin urmare, principala provocare este de a dezvolta în mod consecvent tipuri de afaceri reale.

De exemplu, una dintre provocări va fi să se găsească strategia online profitabilă care să promoveze bunurile de larg consum la preţuri scăzute ţinând cont că valorile rezultatelor în relaţionarea cu preţul final dorit de consumator sunt extrem de ridicate.”

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,955 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Promovare » Promovare online » Care este cea mai importantă provocare pentru retail și industria FMCG ? (7)
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: