Carlsberg celebrează 100 de zile până la debutul UEFA EURO 2012

Carlsberg, sponsor oficial al UEFA EURO 2012, a fost ieri gazda unui eveniment media internaţional, organizat la sediul central de la Copenhaga, celebrând astfel 100 de zile până la începerea competiţiei. Peter Schmeichel, legendarul portar al Manchester United şi al naţionalei Danemarcei, a fost gazda evenimentului, în calitatea sa de ambasador internaţional al Carlsberg.

„Astăzi este o zi extraordinară pentru Carlsberg. Au mai rămas exact 100 de zile până la startul următorului Campionat European şi sunt mândru să spun că energia noastră se concentrează, din nou, pe interacţiunea cu numeroşii fani care se vor bucura de competiţia din această vară. Carlsberg a arătat întotdeauna o dedicare faţă de fanii, suporterii şi iubitorii fotbalului şi are o istorie excelentă în ceea ce priveşte sponsorizările Campionatului European” – Peter Schmeichel, Ambasador Internațional Carlsberg.

„De-a lungul celor peste zece ani de prezență în România, Carlsberg a atras aprecierea consumatorilor prin implicarea sa în lumea sportului. Anul acesta este anul fotbalului, iar Carlsberg doreşte să marcheze statutul de bere oficială a UEFA EURO 2012 şi în România, printr-o serie de activări: de la promoții in-store şi HoReCa, până la campanii în media tradițională, dar şi neconvențională., afirmă Doron Zilberstein, Vice-Preşedinte Marketing URBB.

La nivel internațional, Carlsberg a sponsorizat UEFA EURO, unul dintre cele mai mari evenimente sportive din lume, timp de mai bine de un sfert de secol. UEFA EURO 2012 reprezintă a şaptea ediție consecutivă de când Carlsberg este partener oficial. Carlsberg a încercat în permanență să ofere experiențe inedite fanilor din întreaga lume, prin intermediul activităților şi parteneriatelor pe care le dezvoltă, iar EURO 2012 nu va fi o excepție. În cadrul acestui eveniment, Carlsberg va lansa o noua iniţiativă, Taberele Fanilor.

Aceste tabere sunt construite pe baza experienţei acumulate în cadrul festivalurilor mari şi oferă un mediu distractiv şi accesibil, unde fani din diferite ţări se pot întâlni pentru a-şi susţine echipa, a viziona meciuri şi pentru a savura o bere.

Dacă în 2008, la UEFA EURO au participat aproximativ 1.1 milioane de spectatori, anul acesta organizatorii aşteaptă 1.4 milioane de fani din toată Europa la meciurile care vor avea loc în Polonia şi Ucraina.

Brandul are o activitate bogată în lumea fotbalului prin sponsorizări semnificative ale echipelor naţionale şi campionatelor internaţionale. Încă din 1970, Carlsberg a fost primul sponsor comercial al echipei naţionale şi al ligii naţionale din Danemarca. Această colaborare se menţine şi în prezent, alături de parteneriate cu echipele naţionale ale Angliei, Irlandei şi Serbiei.

În fotbalul de club, Carlsberg se mândreşte cu parteneriate atât în Europa, cât şi în afara ei, inclusiv asocierea de durată cu FC Liverpool, un parteneriat anunţat recent cu Arsenal, precum şi cu Tottenham Hotspur (Anglia), FC Copenhaga, OB-Odense (Danemarca), Hamburger SV, Hertha Berlin, FC St. Pauli (Germania), FC Porto (Portugalia) şi multe altele.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,952 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Carlsberg celebrează 100 de zile până la debutul UEFA EURO 2012
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: