Carlsberg lansează noua identitate vizuală globală și în România

De peste 170 de ani, Carlsberg inovează constant și lansează noua identitate vizuală globală și în România, începând cu această primăvară. 

CarlsbergIdentitatea vizuală emblematică a brandului Carlsberg a fost regândită pentru a atinge echilibrul perfect între formă și funcționalitate. Elementele principale precum logo-ul, fontul, paleta de culori și faimosul simbol al frunzei de hamei au fost redefinite, îmbinând într-un mod armonios tradiția brandului cu design-ul autentic danez. În mod semnificativ, semnătura fondatorului J.C. Jacobsen apare pe noua sticlă de Carlsberg ca simbol al aprobării sale.

Identitatea paharului Carlsberg a fost, de asemenea, îmbunătățită pentru o experiență superioară de degustare. Noua formă elegantă a paharului Carlsberg bifează si un atribut funcțional important. Pentru o experiență mai bună de consum, forma nouă de pocal, însoțită de o crestătură la baza interioară a paharului, îmbunătățește dinamica CO2 în lichid, păstrând în acelasi timp și spuma fină pentru mai mult timp.

Carlsberg este părintele berii lager de calitate și una dintre cele mai apreciate beri din lume. Acest titlu nu putea fi atins decât de un brand progresist. Suntem mândri să avem în portofoliu un astfel de brand, aflat în continuă evoluție. Astăzi anunțăm o nouă identitate vizuală pentru “Probabil cea mai bună bere din lume”, cu îmbunătățiri atât la nivel estetic, cât și funcțional. Carlsberg are o istorie unică, izvorâtă din pasiunea pentru perfecțiune a fondatorului, J.C. Jacobsen, pe care o ducem mai departe reinventându-ne perpetuu– Paul Markovits, Vice-Președinte Marketing URBB.

J.C Jacobsen, fondatorul Carlsberg, cunoscut pentru atitudinea sa progresistă, a pledat întotdeauna pentru inovare, susținând cu tărie că absolut orice poate fi întotdeauna îmbunătățit. Din acel moment și până în prezent, pasiunea pentru perfecțiune se află în ADN-ul brand-ului Carlsberg.

Istoria Carlsberg

De-a lungul celor 174 de ani de existență, Carlsberg a urmărit perfecțiunea pe toate palierele, nu doar în privința calității berii. J.C Jacobsen a contribuit la descoperiri științifice de renume mondial încă din 1876, an în care acesta a înființat Laboratorul de Cercetare pentru a reuni unele dintre cele mai renumite minți din domeniul științific ale vremii. 

În 1883 industria berii a fost revoluționată de descoperirea unei tulpini pure de drojdie de bere ‘Saccharomyces Carlsbergensis’, fapt ce a permis pentru prima dată producția de bere cu o calitate constantă, astăzi consacrată sub denumirea de bere lager. Mai mult decât atât, scara pH-ului inventată în 1909 în laboratoare a devenit un standard științific la nivel global, folosit pentru a măsura aciditatea și alcalinitatea oricărei substanțe. Laboratorul de Cercetare continuă să perfecționeze arta fabricării berii până în prezent, folosind expertiza oamenilor de știință în domenii precum chimie, biochimie, fiziologie, genetică, bioinformatică și biologie moleculară.

Carlsberg

J.C Jacobsen a fondat Carlsberg în 1847, iar până în 1875, deja a reușit să se facă remarcat în industria berii într-un mod unic. Acesta a pus bazele primului laborator de cercetare industrială cu scopul de a perfecționa procesul de fabricare a berii, folosind știința. Producătorul a devenit un etalon în producția unei beri de calitate superioară – numeroase inovații de renume mondial fiind descoperite în Laboratorul de Cercetare. 

Absolut toate descoperirile Laboratorului de Cercetare au fost împărtășite cu publicul pentru a ajuta producătorii de pretutindeni să perfecționeze procesul de fabricare a berii. Mai mult decât atât, chiar și drojdia din rețeta berii Carlsberg a fost distribuită direct din turnul de drojdie către producători de bere din întreaga lume, făcând astfel ca multe beri consacrate să aibă puțin Carlsberg în ele.

URBB

URBB este unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piaţa locală și singurul berar din București dezvoltat printr-o investiție Greenfield. URBB oferă consumatorilor produse de cea mai înaltă calitate, printr-un portofoliu format din mărci premium și superpremium, internaționale și românești, care include și o selecție variată de beri speciale. În prezent, portofoliul include: Carlsberg, Carlsberg 0.0%, Tuborg, Tuborg Christmas Brew, Tuborg 0.0%, SKOL Original, SKOL Nepasteurizat, Holsten Premium, Holsten Weizen, Holsten Radler, Holsten Pilsner, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner Hefe Weissbier, Weihenstephaner Vitus, Grimbergen Ambreé, Grimbergen Blanche, Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti, Bucur – bere de bulevard, cidrul premium Somersby şi Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

O dată pe zi, de luni și până vineri, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings este un ecosistem care are rolul de a programa întâlniri de business virtuale sau fizice între furnizorii de servicii pentru retail și comercianți.

Înregistrare gratuită

2Performant

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *