Carlsberg își repoziționează brandul la nivel global

Producătorul danez de bere Carsberg a anunţat ieri demararea unui amplu proces de repoziţionare a brandului, la nivel global, pentru a elibera întregul său potenţial.

Deşi celebrul logo verde Carlsberg este cunoscut peste tot în lume, vânzările sale nu măsoară întotdeauna recunoasterea brand-ului său. Acet lucru a dus la decizia ca producatorul Carlsberg, unul dintre cei mai cunoscuţi producătorii de bere premium din lume, să investească în mod substanţial în repoziţionarea brandului pentru a sprijini ambiţia sa de a avea cea mai rapidă creştere a unei companie de bere, la nivel mondial.

Identitate vizuala a Carlsberg a fost modernizată, canale de distribuţie sunt lărgite şi o gamă complet nouă de ambalaje este în curs de fabricaţie pentru cele peste 140 de pieţe din întreaga lume. Schimbările de brand si de identitate vizuală va face brandul Carlsberg mai consistent, mai atrăgător şi mai distinctiv pentru consumatorii din actualele pieţe, dar şi pentru cele noi.

Cu noua repoziţionare, producătorul danez anticipează că marca Carlsberg îşi va dubla profiturile până în anul 2015.

Începând de astăzi, această poziţionare va fi lansată pe o varietate media larga şi pe diverse canale de marketing, inclusiv cu o nouă campanie publicitară de televiziune, ce va rula pe tot parcursul anului, în vederea consolidării acestei noi poziţionări de brand.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,864 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Carlsberg își repoziționează brandul la nivel global
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: