Carlsberg lanseaza azi prima parte a unei campanii de marketing integrate, care provocă fanii din intreaga lume să arate ceea ce ar face ei pentru a câştiga bilete la UEFA EURO 2012 . În plus un fan norocos va avea şansa să prezinte trofeul the Carlsberg Man of the Match la finala turneului de forbal din vara viitoare, turneu organizat de Polonia şi Ukraina.
Deşi pentru EURO 2012 s-au vândut deja toate biletele, Carsberg va oferi suporterilor posibilitatea de a câştiga bilete la jocurile şi concursurile Carlsberg UEFA EURO 2012. Campania foloseşte platforma Facebook, iar mai târziu va fi susţinută de TV, publicitate de tip outdoor, ambalaj şi POSM-uri.
Provocarea lansată de Carlsberg de a lupta pentru a câştiga şansa de a prezenta trofeul the Carlsberg Man of the Match la finala EURO 2012, va necesita o combinaţie de cunoştinţe şi pasiune pentru fotbal.
Carlsberg a sponsorizat prima dată Campionatul European de Fotbal din 1988, iar UEFA EURO 2012 va fi al saptelea turneu european consecutiv al brandului danez în calitate de sponsor oficial. De-a lungul timpului, compania a crescut şi a ajuns al patrulea producător de bere din lume. Campanie Carlsberg UEFA EURO 2012 reflectă noua poziţionare a brandului, lansata in aprilie 2011, care încurajează oamenii să „ia atitudine şi să facă ceea ce trebuie” pornind de la sloganul „That Calls for a Carlsberg”.
