Producătorul Tuborg România lansează pe piața locală berea Carlsberg LUMA, o extensie a brandului internațional Carlsberg.
În acest an, producătorul sărbătorește 175 de ani de progres continuu și vine în întâmpinarea consumatorilor moderni mereu în căutare de noi experiențe senzoriale și gustative cu noul Carlsberg Luma.
Această bere lager, super-premium, este obținută prin tehnologia inovatoare Dry Hopping și prin adăugarea a trei tipuri speciale de hamei de aromă.
Dry Hopping
Dry Hopping reprezintă un proces inovator de adăugare la rece a hameiului, în berea proaspătă, după procesul de fermentare. Astfel, această tehnologie și folosirea a 3 tipuri speciale de hamei oferă un gust desăvârșit cu note citrice și o aromă perfectă.
Pentru a savura pe deplin o aromă perfectă, recomandăm servirea rece, din pahar.
Tzafrir Granat, CEO Tuborg România: ”Dorinţa Tuborg România este de a investi constant pentru a aduce inovaţie pe piața locală. Astfel, suntem mândri să lansăm Carlsberg Luma, un produs super-premium, care reinventează normele prin folosirea tehnologiei inovatoare Dry Hopping. O bere dedicată consumatorilor dornici să experimenteze gusturi noi, oferind o experienţă unică şi o aromă perfectă. Probably”
Tuborg
Tuborg România este unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piaţa locală și singurul berar din București dezvoltat printr-o investiție Greenfield. Tuborg România are un portofoliu format din mărci premium și superpremium, internaționale și românești, care include și o selecție variată de beri speciale. În prezent, portofoliul include: Tuborg, Tuborg 0.0%, Tuborg Classic, Carlsberg, Carlsberg 0.0%, Carlsberg Luma, Holsten, SKOL Original, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner, Grimbergen, Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti, Bucur, Somersby şi Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail