Carlsberg revine la cel mai cunoscut slogan al său: „Probably the best beer in the world”.

Carlsberg demarează o nouă campanie de comunicare prin care relansează cel mai apreciat slogan al brandului – Probably the best beer in the world.

Carlsberg - Probably the best beer in the world (3)

Această repoziționare sintetizează relaţia dintre istoria brand-ului şi calitatea perfecţionată în timp a procesului de fabricare a berii. Pioner în categoria „bere” încă din 1847, Carlsberg continuă să se ghideze după principiul fondatorului companiei, J. C Jacobsen, acordând o atenție deosebită calității berii, mergând până în cele mai mici detalii.

„« Probably the best » ca slogan, încă de la apariția sa în 1973, a devenit nu doar sinonim cu Carlsberg, ci şi o expresie intrată în conştiinţa şi limbajul comun. Dorim să consolidăm aceste rezultate, care reprezintă de altfel visul oricărui brand – acela de a se impune atât de clar și stabil în mintea consumatorilor. De aceea, am decis să reintroducem sloganul care ne-a consacrat şi care este atât de strâns legat de istoria şi valorile brand-ului nostru”, a declarat Paul Markovits, Vice-Președinte Marketing URBB.

Pentru a evidenția revenirea la sloganul „Probably the best beer in the world”,  pe 18 aprilie s-a lansat și noul spot TV, care îl aduce în centrul atenţiei pe fondatorul companiei, J.C. Jacobsen, aflat mereu în căutarea unei reţete perfecte a berii. Calitatea și gustul desăvârșit sunt principalele atribute atunci când vorbim de Carlsberg, oferind o experiență unică de consum, de la gust până la slogan.

Carlsberg continuă și direcția de comunicare în ceea ce privește fotbalul, o asociere ce durează de zeci de ani. Campania de comunicare „Join the Greats” merge dincolo de o platformă obișnuită de interacțiune de tipul> câștigă un bilet la un meci.

Aceasta oferă fanilor adevărați oportunitatea de a avea parte de o experiență unică – de a juca un meci de fotbal, pe stadionul Anfield și de a cunoaște câteva din legendele FC Liverpool. Această activare locală face parte din campania globală „Join the Greats” prin care este pus în valoare parteneriatul dintre Carlsberg și FC Liverpool.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,835 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Carlsberg revine la cel mai cunoscut slogan al său: „Probably the best beer in the world”.

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: