Caroli Foods Group lansează divizia de servicii logistice FoodLine Logistics

Caroli Foods Group anunță lansarea diviziei FoodLine Logistics, care asigură servicii de distribuție atât pentru nevoile interne, cât și pe cele ale partenerilor. Divizia FoodLine Logistic are ca scop principal furnizarea unui serviciu profesionist de transport la temperatură controlată.

Logo Caroli Foods GroupDupă o perioadă de cinci luni în care a funcționat ca program – pilot, noul serviciu intern FoodLine Logistics răspunde nevoilor de distribuție a producției Caroli Foods Group.

Ideea inițiativei de distribuție internă a pornit ca o necesitate de a suplini serviciul existent pentru a acoperi cererea de pe piață din ce în ce mai mare și ca o soluție de optimizare a costurilor. Asttfel, ca urmare a faptului ca volumele de vânzare Caroli Foods Groups au crescut semificativ, FoodLine Logistics are misiunea de a face trecerea de la o activitate percepută ca generatoare de costuri la un business profitabil și reprezentativ pentru grupul Caroli.

„Din luna iulie, de când s-a înființat FoodLine Logistics, am modificat fluxurile și procesele astfel încât în prezent distribuim în toată țara produse cu un termen de valabilitate scurt, fiind constienți că logistica în temperatură controlată este o sursă valoroasă pentru un business FMCG. Pentru noi, logistica este un instrument vital de business, iar FoodLine Logistics devine un avantaj competitiv. În acest moment, ne concentrăm pe consolidarea echipei, a proceselor și a activităților cu clienții interni și externi pentru a transforma FoodLine Logistics într-o companie puternică.” declară Leonard Otelea, Manager de Logistică FoodLine.

Săptămâna reducerilor nebune la Flanco: 22 – 30 ianuarie

În prezent, FoodLine Logistics dispune de un parc de mașini cu peste 150 mijloace de distribuție și transport la care se adaugă cele 120 de mașini ce aparțin altor departamente. Zilnic, un flux de 120 de mijloace de transport de toate dimensiunile (tiruri, camioane, dube) functioneaza non-stop, pe perioada unui an fiind estimati parcurgerea a aproximativ 7 milioane de km.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *