Caroli Foods a lansat noua gamă de mâncăruri gata preparate Maestro

Caroli Foods Romania lansează pe piață noua gamă Ready Meals Maestro formată din șapte reţete gustoase. Produsele sunt pregătite în fabrica de la Pitești, utilizând tehnologia revoluţionară Micvac, adusă pentru prima oară în România de Maestro. Echipamentul inovator Micvac asigură pasteurizarea și sigilarea preparatelor direct în caserole, prevăzute cu supape „inteligente”, care asigură prospețimea conținutului, timp îndelungat.

caroli

Caroli Foods Group își păstrează promisiunea de a dezvolta categoria mâncăruri gata pregătite, cu ajutorul  inovațiilor, investiția ridicându-se la suma de 450.000 de euro.

Din poziția sa de lider de piață, Caroli Foods Group și-a asumat pionieratul în abordarea unor soluții excepționale pentru consumatorii noștri, construindu-și astfel strategia de dezvoltare pe termen lung. Pentru prima dată în țara noastră folosim o tehnologie unică în România, cu ajutorul căreia producem noul nostru portofoliu de mâncăruri gata preparate Maestro. Astfel, am realizat produse unice, chiar într-un context dificil. Am avut curajul să instalăm în fabrica noastră din Pitești o linie tehnologică nouă, ale cărei produse oferă multiple beneficii consumatorii noștri,” a declarat Roxana Manolescu, CEO al Caroli Foods Group.

Brandul Maestro

Conform datelor obținute din GlobalData_Romania Report, piața de Ready Meals estimează o creștere anuală de 8% în perioada 2018-2023.

Brandul Maestro este sinonim cu cultura și identitatea locală și pe parcursul creșterii lui s-a conectat puternic la complexitatea consumatorului modern. Încă de la lansarea din 1994, Maestro și-a propus să surprindă experiențele culinare autentice.

Această poziționare strategică în categoria mâncărurilor gata preparate a apărut ca răspuns la nevoile consumatorilor. Ne-am implicat într-o călătorie complexă de cercetare, descoperire, dezvoltare și creare a unui mix inovator și complex. Aceasta este o etapă majoră în strategia noastră de creștere pe care o pregătim de mai mult timp, luând în considerare tendințele pieței, comportamentul consumatorilor și potențialul de creștere. Noile produse propuse sub marca Maestro sunt extraordinare – odată încercate, consumatorii vor deveni mari fani, bucurându-se de inovație și produse delicioase în viața lor de zi cu zi,” a spus Ana-Maria Băjan, Director Marketing & PR Caroli Foods Group.

Izolarea i-a forțat pe oameni să descopere un nou stil de viață

Conform unui studiu Isense Solutions din martie 2021, izolarea i-a forțat pe oameni să descopere un nou stil de viață, aproape jumătate din români lucrând de acasă. În plus, pandemia a generat schimbări în stilul de viață și nutriția consumatorilor, iar 30% dintre români și-au deteriorat rutina de luare a mesei.

Ținând cont mereu de dorințele consumatorilor și investind constant în cercetare pentru a descoperi necesitățile acestora și a veni în întâmpinarea noilor tendințe, Caroli Foods Group și-a propus să ușureze grijile consumatorilor români, să le facă viața mai ușoară și mai frumoasă.

Gama Ready Meals Maestro conține șapte rețete, gătite cu ingrediente naturale (fasole cu cârnați, chifteluțe marinate cu piure, gulaș de vită, mazăre cu carne de pui, varză cu cârnați, ostropel cu mămăliguță, paste cu carne de vită), fără conservanți, de care oricine se poate bucura, alături de cei dragi.

Sub sloganul „Hello, ingrediente naturale! Adio, griji!”, lansarea este susținută de o intensă campanie de comunicare integrată intensă.

Caroli Foods Group

Caroli Foods Group, parte a Grupului Sigma, este lider pe piața din Romania produselor procesate din carne și totodată unul dintre cei mai de succes producători din Europa de Sud-Est. Compania a luat naștere în România în 1994 și, de la înființare și până în prezent, a oferit produse alimentare de calitate pentru toate tipurile de consumatori. Portofoliul Caroli include în prezent cinci mărci: Caroli, Campofrio, Sissi, Maestro și Primo, oferind peste 200 de produse alimentare. Caroli Foods Group deține o fabrică in Pitești, depozite în întreaga țară, o flotă auto semnificativă și a dezvoltat o amplă rețea de distribuție.

Sigma reprezintă un grup multinațional, lider în industria alimentară, specializat în producția, comercializarea și distribuția de produse alimentare de calitate, inclusiv carne preparată și conservată. Deține 70 de fabrici, 210 de centre de distribuție în 18 țări din cele patru regiuni cheie: Mexic, Europa, Statele Unite și America Latină.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *