Carpathian Beef, primul brand autohton de vită maturată, disponibil și la Carrefour

GARANTAT-VITA ROMANEASCA NOUÎncepând cu această lună, Carpathian Beef, primul brand local de vită maturată, produs de Doly-Com, cel mai mare ambalator de carne proaspătă din România, este disponibil şi pentru clienţii reţelei de hypermarket-uri Carrefour. Doly-Com este prima companie locală care a introdus procesul de maturare a cărnii de vită în România, creând astfel un produs autohton de vită din categoria „gourmet-premium”. Procedeul, alături de provenienţa autohtonă a vitelor, care asigură un mediu de hrănire natural, pe păşuni, contribuie la calitatea superioară a cărnii, căutată de cunoscători şi de restaurantele de top.

“Salutăm începerea colaborării cu Carrefour şi suntem bucuroşi că o marcă autentic românească, atât în ceea ce priveşte animalele de provenienţă, cât şi procesarea, este din ce în ce mai prezentă şi disponibilă consumatorilor avizaţi în marile reţele de retail din ţară”, a declarat Iulian Căzăcuţ, Director General Doly-Com.

Sortimentul Carpathian Beef care poate fi găsit la Carrefour include vrăbioara, antricotul, pulpa de vită, pieptul feliat şi osso bucco. Carnea proaspătă de vită maturată este ambalată în caserole cu atmosferă controlată, care îi pun în valoare calităţile şi îi menţin savoarea.

„Anul acesta am demarat campania de comunicare Garantat-Vită Românească, care face parte dintr-o campanie mai amplă de educare. Carnea ambalată şi mărcile de producător au întotdeauna origine controlată cu trasabilitate monitorizată, contribuind la creşterea încrederii clienţilor şi a siguranţei şi calităţii produselor. Ne dorim să determinăm consumatorii să aleagă mai mult decât un produs de bază, fără identitate. Ne dorim să aleagă într-un mod informat produsele, mărcile şi producătorii care sunt transparenţi, comunică şi fac eforturi pentru creşterea siguranţei şi calităţii”, a completat Căzăcuţ. Clienţii pot recunoaşte în galantare produsele din acest program prin marcajul specific, prezent pe ambalaj.

Maturarea este un procedeu specific de frăgezire a cărnii, bazat pe păstrarea acesteia într-un mediu controlat, în condiţii specifice de temperatură şi de aeraj care îmbunătăţesc caracteristicile senzoriale de suculenţă şi de aromă.

Brand-ul Carpathian Beef a fost introdus de Doly-Com în 2011. În România produsele Carpathian Beef se mai găsesc în reţeaua de distribuţie Metro Cash&Carry. În ceea ce priveşte piaţa de export Carpathian Beef este disponibilă şi clienţilor din ţări cum ar fi Franţa, Suedia şi Austria.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,827 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Carpathian Beef, primul brand autohton de vită maturată, disponibil și la Carrefour
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. Nice, brandul este autohton. În limba engleză pentru piața intracomunitară. Tot în limba engleză pentru piața națională. Și nimic despre vită, vita este crescută și sacrificată în România? PS. Dacă francezii pot poziționa astfel la o sandwicherie la Charles de Gaulle, la Paris, ar putea și românii. Dacă vor. „Nascut, crescut, sacrificat in Franta”. Dar romanii sunt neo-liberali. Asa, ma cosmopoliti.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: