Diamant

Carrefour își reafirmă interesul pentru parteneriatele cu producătorii români

Strategia pe termen lung a Grupului Carefour vizează dezvoltarea parteneriatelor cu producătorii români, prin acţiuni care încurajează consumul de produse românești.

Producatori romaniLa nivel naţional, Carrefour România continuă acest angajament prin colaborarea cu peste 1.500 de furnizori români şi prin dezvoltarea de proiecte specifice, menite să ofere acces consumatorilor la produsele românești.

“De 13 ani susținem consumul de produse românești, dezvoltând aceste parteneriate foarte dragi nouă, care ne-au adus satisfacţii pe măsura efortului pe care l-am depus ca ele să devină realitate. În colaborarea cu furnizorii români, am căutat să găsim întotdeauna avantajele ambelor părţi, chiar dacă munca din spate este una dificilă. Pe de-o parte, ne dorim să ajutăm economia românească, venind în sprijinul producătorilor cu soluţii care să le permită dezvoltarea afacerii şi reducerea costurilor. Pe de altă parte, prioritatea noastră este să satisfacem nevoile clienţilor noştri prin produse proaspete, de calitate superioară”, a declarat Andreea Mihai, Director Marketing al Carrefour România.

Colaborarea pe această axă are drept rezultat dezvoltarea economiei românești prin: generarea de noi locuri de muncă şi consolidarea afacerilor locale şi scurtarea distanței de transport a materiilor prime, a produselor finale, care se traduce printr-o amprentă mai mică asupra mediului și printr-un cost mai mic pentru consumatorul final.

O altă acțiune importantă pentru Carrefour este dezvoltarea Mărcilor Proprii în România.

Din cei aproximativ 1.500 de colaboratori locali, mulţi dintre aceştia contribuie la dezvoltarea produselor Marcă Proprie Carrefour în România.

“Mărcile Proprii Carrefour ar fi mai ușor de importat, așa cum procedează majoritatea retailerilor, însă noi am ales calea cea grea – dezvoltarea, pe parcursul a luni întregi, în conformitate cu caietul de sarcini, a unor produse românești, realizate de către români pentru români”, a continuat Andreea Mihai.

Filiera Calității Carrefour pentru carne de porc, cartofi și morcovi este o altă iniţiativă dezvoltată de Carrefour pentru a susţine producţia românească. Produsele distribuite sub acest brand sunt obținute prin activități responsabile, care asigură protecția solului și a mediului, acestea fiind 100% provenite din agricultura locală. Calitatea produselor este garantată prin monitorizarea atentă a întregului proces de creștere a animalelor și legumelor.

Cea mai nouă acțiune dezvoltată de Carrefour România este parteneriatul cu Asociația Bio România care a permis accesul consumatorilor, începând cu luna iulie 2013, la produsele membrilor asociației. Produsele sunt procesate chiar în satele României, din fructe și legume, miere și verdețuri crescute în mod tradițional, respectând totodată reglementările europene privind calitatea produselor bio. Produsele Bio România sunt disponibile în toate hipermarketurile Carrefour din ţară.

  În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,988 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Carrefour își reafirmă interesul pentru parteneriatele cu producătorii români
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. […] Carrefour își reafirmă interesul pentru parteneriatele cu producătorii români […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: