Ce impact ar avea o astfel de campanie pe piața românească?

LoveVille este o competiție mai puţin obişnuită pentru titlul de cel mai iubăreț oraș din Italia, care reinventează printr-o metodă neconvențională modul de a genera awareness și creșterea vânzărilor, pentru un produs fără prea multă expunere în magazine: Durex. “Lupta” pentru supremația în sex devine, anul acesta, un “campionat” al dragostei ce durează 9 luni și permite tuturor orașelor din Italia să își dovedească potențialul.

Durex PartyVânzările de prezervative, lubrifianți și jucării sexuale au stabilit clasamentul și anul trecut, iar LoveVille 2014 vine acum cu ocazia pentru revanșă. Cu obiectivul de a maximiza rezultatele, Durex va desfăşura activări ce se vor focusa pe social media cu ajutorul ambasadorilor brandului.

Mix-ul de media mizează puternic pe componenta in-store, cu display-uri în peste 800 de magazine mari și headere, pachete speciale, shelf stoppere și shelf linere în peste 250 de hypermarket-uri. Iar display-urile și counter display-urile din peste 4.000 de farmacii întăresc poziția Durex, ca promotor al siguranței și distracției când vine vorba de sex.

Ideea Durex de a celebra cele 15 orașe participante în competiția de anul trecut cu o nouă ediție de prezervative inspirate din preparatele culinare tradiționale, ale fiecărui oraș a generat un adevărat buzz în mediul online. Rezultatele sunt pe măsura patriotismului și a reputației de “latin lovers” a italienilor, mesajul generând peste 34 milioane de cititori. Durex va susține și anul acesta prin activări inedite dorința puternică de implicare a italienilor.

Cel mai iubăreț oraș va fi sărbătorit alături de aproximativ 3.000 de invitați și celebrat printr-o nouă ediție de prezervative, dedicată competiției Loveville. Prin strategia de anul acesta, LoveVille 2014, alături de ambasadorii săi, își propune să bată recordurile setate anul trecut în ceea ce privește îndeplinirea obiectivelor de business și de comunicare.

Campania de anul trecut a generat rezultate excepționale atât în ceea ce privește creșterea în vânzări, cât și în imaginea de brand. Lansată prin intermediul unui videoclip viral ce a atins peste 1,3 milioane de vizualizări, LoveVille s-a bazat pe un mix de media ce a cuprins o campanie de print și radio, digital, PR și activități de guerrilla. În doar 2 luni, campania a atras peste 850.000 de vizite în online, o creștere semnificativă a vânzărilor și aproximativ 70 de milioane de impresii media câștigate.

Ce impact ar avea o astfel de campanie pe piața din România?

Un chestionar pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro. Mulţumim!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,917 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Ce impact ar avea o astfel de campanie pe piața românească?
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: