In perioada Ianuarie – Septembrie 2009, doua dintre hypermarket-urile care opereaza la noi, Real si Carrefour, au declarat vanzari in scadere la produsele de impuls si remarca o amanare de cumparare a produselor textile, electrocasnice si mobila. Se simte, deasemenea, tendinta de economie sau orintarea catre economic. Cei care cumparau articole premium se indreapta catre medium si cei care cumparau medium se indreapta acum catre produse de prim pret ( marci private sau segmentul low ). S-a mai constatat si tendinta ca unii cumparatori sa se indrepte catre magazinele de cartier, tip convenience.
Primele produse in topul cumparaturilor din retail sunt : bananele ( !! ), apa minerala, zaharul, puiul rotisat, uleiul de floarea soarelui, painea sau pepenele verde. Daca la apa minerala, ulei, sau zahar, ma asteptam sa fie printre cele mai vandute produse, am ramas surprins de banane. Oricum, asa arata topul cantitativ si valoric, pe primele noua luni din acest an, in cele doua hypermarket-uri :
Sursa : Business Standard

Multumesc pentru atentionare ! Intr-adevar , nu scrisesem corect adresa blogului pe twitter. Diana
Cu placere