Centrul Regional de Servicii P&G București a împlinit 10 ani

Pentru cine nu ştia, în România, funcţionează de 10 ani unul dintre cele 3 Centre Regionale de Servicii Procter & Gamble (P&G), la nivel global, cu peste 160 de experți români, care vorbesc în total 13 limbi străine și oferă suport pentru 66 filiale P&G, ce acoperă mai mult de 100 de țări.

IMG-1423 (Copy)Centrul de servicii P&G, care şi-a deschis zilele trecute pentru prima dată porţile către jurnalişti, în cei 10 ani de existenţă, este unul de ultimă generație şi facilitează tuturor birourilor companiei P&G din Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA) diferite servicii interne, fie că vorbim de achiziţionarea materiilor prime, facturare, plăţi, procesarea comenzilor pentru livrarea brandurilor iconice precum Pampers, Ariel și Oral B, către consumatori și clienți, întotdeauna la timp.

Mare parte dintre procesele de lucru sunt automatizate dar e nevoie şi de intervenţia experţilor Centrului P&G. Spre exemplu, fiecare membru a echipei de achiziţii materii prime din Centrul Regional de Servicii P&G București este responsabil pentru un set de furnizori care livrează materii prime în toată regiunea ceea ce înseamnă că aceştia trebuie să fie experţi în legislaţia de achiziţii pentru fiecare piaţă în parte.

De asemenea, Centrul beneficiază şi de câteva particularităţi în ceea ce priveşte procesele de management, precum biroul „agil” (spaţii open de birouri unde nu există un birou dedicat cuiva anume, ci oricui doreşte să-l ocupe, în funcţie de ora la care soseşte la lucru şi de priorităţi) sau programul de lucru flexibil pentru cei care trebuie să acopere mai multe fuse orare. Centrul este extrem de flexibil din punct de vedere timp de lucru.

Unul dintre spaţiile vedetă ale centrului îl reprezintă Camera Sferelor, un spaţiu unde tehnologia, statistica şi analiza ajută mai rapid la luarea unor decizii, în diverse domenii. Tehnologia este reprezentată de un computer foarte performant dar şi de un software specializat care poate să suporte milioane de date în acelaşi timp. Statistica cuprinde atât date interne cât şi date achiziţionate de la companii specializate de research, iar interpretarea datelor este asigurată de către o echipă de analişti dedicată.

Centrul Regional de Servicii P&G București, în cifre:

  • îşi desfăşoară activitatea de 10 ani în România
  • peste 160 de angajaţi (experţi) ce vorbesc în total 13 limbi străine
  • suport pentru 66 de filiale P&G din EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa)
  • peste 100 de ţări acoperite
  • 1,5 milioane de facturi pe an procesate, în valoare de cca 14 miliarde de dolari

P&G 924px

De ce a fost aleasă România pentru un Centru Regional de Servicii?

În România, la Bucureşti, funcţionează unul dintre cele trei Centre Regionale de Servicii P&G la nivel global, iar ţara noastră a fost aleasă nu doar din motive ce ţin de poziţionare, ci mai ales datorită calităţii forţei de muncă, în special în aria IT, capacitatea de a vorbi fluent mai multe limbi străine şi nu în ultimul rând viteza internetului.

Celelalte două centre regionale sunt situate la Manila, în Filipine, care acoperă zona Asiei şi la San Jose, în Costa Rica care acoperă cele două Americi, de Nord şi de Sud. Dispunerea celor trei centre pe glob este de aşa natură încât să aibă o acoperire de 24 de ore.

Soluțiile de afaceri pe care le oferă Centrul Regional de Servicii P&G București se află în avangarda inovației la nivel internațional, așa cum este portalul dedicat furnizorilor, adaptat nevoilor acestora, unde utilizatorii își pot verifica online statusul. Ca parte a unei rețele sofisticate de primă clasă, alături de centrele din San Jose și Manila, echipa din București poate prelua responsabilitățile birourilor din alte regiuni, dacă este nevoie, asigurându-se astfel desfășurarea neîntreruptă a activităților.

“La baza dezvoltării constante a centrului a stat întotdeauna strategia orientată spre oameni, cu accent pe angajarea talentelor de top, cărora li se oferă șansa dezvoltării în interiorul companiei. Calitatea forței de muncă a fost unul dintre motivele principale pentru care P&G a ales România, în urmă cu 10 ani, pentru a deschide centrul aici”, declară April Cielica, coordonatorul Centrului Regional de Servicii P&G București.

„Fiecare dintre colegii noștri vorbește cel puțin două limbi străine și are cunoștințe aprofundate asupra cadrului legislativ privind achizițiile și taxele în piețele pe care le susținem. Prin inovații și tehnologie de ultimă oră, ajutăm P&G să își îndeplinească misiunea de a-i servi pe consumatorii din întreaga lume, printr-o colaborare impecabilă cu furnizorii noștri. Vom continua să investim în inovație, pentru a fi în măsură să creștem numărul proceselor globale coordonate din București”, adăugă April Cielica.

Activitatea Procter & Gamble în România, pe lângă cea legată de Centrul Regional de Servicii

Compania este prezentă pe piaţa locală de 22 de ani şi deţine o fabrică la Urlaţi, judeţul Prahova, pentru mărci cunoscute ca de exemplu: Head & Shoulders şi Pantene, un centru de distribuţie la Timişoara şi un birou de marketing la Bucureşti ce susţine activitatea a 10 pieţe europene.

Până în aprilie 2015, P&G a deţinut SC Detergenți SA, fabrica de Producție de detergenţi de la Timișoara, achiziţionată la această dată de către SC Dalli Production Romania SRL.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,884 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Centrul Regional de Servicii P&G București a împlinit 10 ani

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: